*Felix matte*
eller hur ska jag annars förklara att jag först idag hittade pilen som tar mig upp på sidan ohmy.gif tongue.gif laugh.gif .. fram till nu har jag scrollat
Reserv
CITAT (Felix matte @ 21-10-2005, 22:15)
eller hur ska jag annars förklara att jag först idag hittade pilen som tar mig upp på sidan ohmy.gif tongue.gif laugh.gif .. fram till nu har jag scrollat

Den hade inte jag heller sett blink.gif ........................vi skyller på att Ingemar stoppade dit pilen idag sleep.gif rolleyes.gif
Kathy
Ojj......... ohmy.gif

Tack för tipset!

Du är inte den enda som scrollat... biggrin.gif
yenny
oups!! den har inte jag heller sett rolleyes.gif laugh.gif
Maria i Helsingborg
BLINDSTYREN!!!! laugh.gif rolleyes.gif
Kathy
En hel skara med halvblinda foummedlemmar...... tongue.gif
*Felix matte*
Känns bra att inte vara ensam laugh.gif
Kathy
CITAT (Felix matte @ 21-10-2005, 22:22)
Känns bra att inte vara ensam laugh.gif

Neeej...klart att du inte ska känna dig ensam. Vi sympati-missade pilen enbart för din skull. rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Scrollan @ 21-10-2005, 22:23)
CITAT (Felix matte @ 21-10-2005, 22:22)
Känns bra att inte vara ensam laugh.gif

Neeej...klart att du inte ska känna dig ensam. Vi sympati-missade pilen enbart för din skull. rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yla
fasiken jag skyller på att jag imorgon ska beställ tid för nya glasögon fasiken dom behövs ju verkligen förstår jag rolleyes.gif sad.gif
Anki på Öland
Den lilla pilen har inte jag heller sett......
Anki
Biggan_
CITAT (Anki på Öland @ 22-10-2005, 00:23)
Den lilla pilen har inte jag heller sett......
Anki

Nä, det är nåt nytt dom har hittat på smile.gif
LadyG
tongue.gif Se där, något nytt att lära varje dag smile.gif
Gillan
Jaha, ännu en erfarenhet att lägga till
de övriga laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sulawesii
Haha, jag hade inte heller sett den! Inte för att jag kommer att använda den nu heller, tycker det är lättare (och bättre för arm och nacke) att använda home, end, page up och page down.
Men, ett blindstyre är jag iallafall smile.gif .
Tesa
Hrrmmm...jag skall nog inte avslöja att jag inte hade en aning om vad Sulawesii snackade om innan jag kikade ordentligt på tangentbordet...och inte har jag sett den där lilla gröna pilen heller.. unsure.gif

Men jag hör bra iallafall...lika bra som ett barn..sådetså..
(trodde ju att jag hade nedsatt hörsel för att jag hade en "tagg" i ett område...men det var ju bara så att jag började närma mig genomsnittet där...ALLTSÅ är det inte jag som hör dåligt utan min gubbe som mummlar...sådetså...HA!!!) (var bara tvungen att säga det...) rolleyes.gif
pejori
sett den har jag gjort, men envisas med att scrolla ändå laugh.gif laugh.gif
Sulawesii
CITAT (Tesa @ 22-10-2005, 14:04)
Men jag hör bra iallafall...lika bra som ett barn..sådetså..
(trodde ju att jag hade nedsatt hörsel för att jag hade en "tagg" i ett område...men det var ju bara så att jag började närma mig genomsnittet där...ALLTSÅ är det inte jag som hör dåligt utan min gubbe som mummlar...sådetså...HA!!!) (var bara tvungen att säga det...) rolleyes.gif

laugh.gif
Gossen Ruda
Annars kan man trycka på tangenten "home". Eller "end" om man vill ner i botten. tongue.gif
kristerh
och jag har inte heller märkt pilen wink.gif
krister
silos
Visst har jag sett pilen men anväder den ändå inte.
mulle
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Blind date.... Jag hade inte sett den...
Mulle
*Felix matte*
Nu har jag också upptäckt att jag har home, end och page up, page down på tangentbordet tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon