Full version: Har ni testat?
Sulawesii
Har ni testat att lyfta högerfoten och cirkulera den medurs och samtidigt skriva en 6:a med högerhanden?
Gillan
Ja, det var väl inget svårt wub.gif
Det blev väldigt många "slut" på
sexan bara laugh.gif laugh.gif
Maria i Helsingborg
Ahmeeeeen wink.gif
Airamya
??? Jag fattar ingenting... Gjorde jag nåt fel? Det var inte svårt alls... unsure.gif
*Felix matte*
Hur lätt som helst om du börjar på rätt plats = börja sexan vid "böjen" biggrin.gif
Airamya
hm... fortfarande inte svårt.... Jag får snart ont i foten av allt snurrande dock laugh.gif (Har gjort mängder med sexor nu...) blink.gif
Airamya
Eller... NU kom jag på det! Jag snurrade bara själva foten... Inte hela benet!
*Felix matte*
CITAT (Airamya @ 20-10-2005, 22:46)
Eller... NU kom jag på det! Jag snurrade bara själva foten... Inte hela benet!

Spelar ingen roll om du snurrar foten el hela benet. Börjar du vid "kröken" på sexan så går det hur lätt som helst. biggrin.gif
netaave
Fast min fot vänder sig och börjar snurra moturs när jag gör 6;an ohmy.gif ohmy.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 20-10-2005, 22:53)
Fast min fot vänder sig och börjar snurra moturs när jag gör 6;an ohmy.gif ohmy.gif

Jamen du ska inte börja sexan däruppe som man vanligtvis gör.. börja vid kröken.. vid "rundningen" .. där kröken börjar. smile.gif
Caprice
Nope, funkar inte alls...

Om man inte "fuskar" och gör som Felix matte säger... Då går det hur lätt som helst... biggrin.gif
Castea
wacko.gif

Har ni testat att korsa långfinger över pekfinger (på samma hand) och sedan dra de korsade fingrarna över näsan? Hur många näsor har ni nu?
Sulawesii
Tyckte att jag klarade av det jättebra, tills jag efter ett tag såg att jag börjat snurra foten moturs. Så dum är jag.... smile.gif
Castea, jag är för dum för dina fingrar och näsor också.... känner bara en näsa.....?
Biggan_
CITAT (Sulawesii @ 21-10-2005, 13:57)
Tyckte att jag klarade av det jättebra, tills jag efter ett tag såg att jag börjat snurra foten moturs. Så dum är jag.... smile.gif
Castea, jag är för dum för dina fingrar och näsor också.... känner bara en näsa.....?

Med risk för att vara tråkig, men jag har bara en näsa och det är väl rätt svar ohmy.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon