Carex
Hej
Har plåtat en kompis lite och ska göra en förstoring till hennes födelsedag, som är nu på lördag. Är det någon som känner till ett bra, billigt (runt hundringen för en a4) labb i Göteborg som är ultrasnabba?
Har haft beslutsångest över vilken bild jga ska välja, men beslutat mig för ett bra porträtt i svartvitt.
ninnisky
Numera gör jag alla bilder hemma, men för nåt år sedan lämnade jag in förstoringar till Fuji i Domushuset/Avenyen. Gick på nån dag - men kom inte ihåg vad det kostade. Bra blev det i alla fall! Utgick från digital bild.
Hannele
CITAT (Carex @ 19-10-2005, 00:21)
beslutat mig för ett bra porträtt i svartvitt.

Har du ingen printer hemma, elel rnågon kompis har det?
Det blir ganska bra även på vanligt papper, ännu finare på fotopapper, finns att köpa överallt.
Carex
Nä, tycker det blir snyggare om mna låter ett proffslabb göra det, kan man lägga ner så mycket pengar på en kamera så kan man kosta på sig proffs med monsterutrustning!;)
ninnisky
CITAT (Carex @ 19-10-2005, 20:02)
Nä, tycker det blir snyggare om mna låter ett proffslabb göra det, kan man lägga ner så mycket pengar på en kamera så kan man kosta på sig proffs med monsterutrustning!;)

Yes, instämmer - även om jag "fixar" det mesta hemma!
LarsV
Antagligen blir resultatet också mer långsiktigt om man lämnar det till något bra ställe.. Förr mattades ju bläckstråleutskrifter ganska mycket med tiden. Men det har kanske blivit bättre nu??

Jag har ett tips! Kolla på Korthuset. Jag har själv lämnat bilder där för förstoring. De blev riktigt, riktigt bra och snabbt gick det! De ska finnas i Göteborg oxå.

/Lars
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon