lilla mamma
Kan någon rekommendera mig ett bra företag som gör hemsidor ( svenskspråkigt företag) till ett bra pris för jag går bet på det vi har betalat till?

900 spänn till ett konto de tappat bort, nu har de hittat pengarna men ärendet är nedlagt och ingen hemsida blev det. Vi betalade för två år och fick inget.
netaave
Vänd dig till en mediautbildning på gymnasienivå där får du den gjord gratis, (projektarbete) och behöver bara betala för att lägga ut den.
lilla mamma
Vart finns då detta? All energi har försvunnit när jag började söka
netaave
CITAT (lilla mamma @ 06-10-2005, 14:24)
Vart finns då detta? All energi har försvunnit när jag började söka

Några ungdomar från GUC, Grafiskt utbildningscentra håller just nu på och gör ett projektarbete på mitt jobb, hemsida, grafisk profil, broschyr och affisch i marknadsföringssyfte m.m.

Dom är hur ambitiösa som helst och är jättenoga, skolan betygssätter ju det här sen.

http://www.guc.se
Björken
www.netdeus.se, här får du bra hemsida gjord, visserligen inte gratis
lilla mamma
Nu har jag nog maialt sveriges alla hörn, nu ska jag plocka nubb ur soffan igen
AndreasBlomquist
Jag kan fixa en hemsida gratis åt er om ni står för materialet, dvs. ger mig en skiss på hur ni har tänkt er att hemsidan ska se ut, vad ni vill ha för innehåll och så vidare...
lilla mamma
Andreas, puss på dig laugh.gif Skämtar du nu eller?
Visst ska du få material. Jag tror att du vet mer om detta än vi två, jag och gubben ihop. Är det foto.textmatriel osv du behöver?
AndreasBlomquist
Nej, jag skämtar inte.

Ja, textmaterial, bilder och en skiss på hur ni har tänkt er hemsidan. Vad ni vill för funktioner, utseende och så vidare.
lilla mamma
Kommer i ett mail nära dig
Lotta150
CITAT (AndreasBlomquist @ 06-10-2005, 15:18)
Jag kan fixa en hemsida gratis åt er om ni står för materialet, dvs. ger mig en skiss på hur ni har tänkt er att hemsidan ska se ut, vad ni vill ha för innehåll och så vidare...

Du, det där ska jag komma ihåg om jag går bet i mitt nyligen påbörjade arbete med en hemsida biggrin.gif biggrin.gif Du är ju som en skänk från ovan wub.gif wub.gif
Fast jag säger som en envis tvååring: "kan själv", eller rättare sagt, vill försöka lära mig... tongue.gif Annars återkommer jag! wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon