Full version: Allmänt svammel :)
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Fialotta
Varje forum med självakning har ju en svammeltråd kom jag på...så
nu startar jag en här den ska gå i positiv anda ...så fyll på
med lie allmänt svammel...please...låt den inte förfalla tongue.gif laugh.gif wub.gif
Magdis
Ja svamla på nu gott folk så får min dotter några nya elever till sin svammelskola som hon alltid hotar med så fort någon i släkten tycker att de säger något filosofiskt. laugh.gif
Reserv
Aha, så den här kanske ska va´lite som Tropedens "tramstråd"? Kan behövas, det är juh begravningsstämmning här, vem har begravt alla härliga människor och vart är graven? blink.gif Skriker vi tillräckligt högt så kanske vi kan väcka dom rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 18:43)
Ja svamla på nu gott folk så får min dotter några nya elever till sin svammelskola som hon alltid hotar med så fort någon i släkten tycker att de säger något filosofiskt. laugh.gif

Såklart vi måste hjälpa henne då...... tongue.gif wub.gif
Sulawesii
Jag har precis ätit en jättevåffla med massor med grädde och jordgubbsylt på.....
Reserv
Här har vi vanan inne att svamla tongue.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:45)
Aha, så den här kanske ska va´lite som Tropedens "tramstråd"? Kan behövas, det är juh begravningsstämmning här, vem har begravt alla härliga människor och vart är graven? blink.gif Skriker vi tillräckligt högt så kanske vi kan väcka dom rolleyes.gif

Dom återuppstår denna kväll...är min förhoppning...fram med gungan bara laugh.gif tongue.gif
Fialotta
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:46)
Jag har precis ätit en jättevåffla med massor med grädde och jordgubbsylt på.....

Det va inge gott eller hur tongue.gif
Sulawesii
Jorå... men nu mår jag faktiskt lite illa... blink.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:47)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:45)
Aha, så den här kanske ska va´lite som Tropedens "tramstråd"? Kan behövas, det är juh begravningsstämmning här, vem har begravt alla härliga människor och vart är graven? blink.gif  Skriker vi tillräckligt högt så kanske vi kan väcka dom  :rolleyes:

Dom återuppstår denna kväll...är min förhoppning...fram med gungan bara laugh.gif tongue.gif

Hmmm, ska man be om ursäkt innan man kliver nån på fötterna eller ska man bara säga åt dom att dra in sina egna? blink.gif wacko.gif Jag tänkte så man inte gör nån illa när man ångar fram mellan raderna här. rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:45)
Aha, så den här kanske ska va´lite som Tropedens "tramstråd"? Kan behövas, det är juh begravningsstämmning här, vem har begravt alla härliga människor och vart är graven? blink.gif Skriker vi tillräckligt högt så kanske vi kan väcka dom rolleyes.gif

Zombiernas hämnd...moahahah!
Fialotta
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:49)
Jorå... men nu mår jag faktiskt lite illa... blink.gif

Ha, ha...ja där ser du...tur inte jag smällde i mig nåt så gott tongue.gif laugh.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:49)
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:47)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:45)
Aha, så den här kanske ska va´lite som Tropedens "tramstråd"? Kan behövas, det är juh begravningsstämmning här, vem har begravt alla härliga människor och vart är graven? blink.gif  Skriker vi tillräckligt högt så kanske vi kan väcka dom  rolleyes.gif

Dom återuppstår denna kväll...är min förhoppning...fram med gungan bara laugh.gif tongue.gif

Hmmm, ska man be om ursäkt innan man kliver nån på fötterna eller ska man bara säga åt dom att dra in sina egna? blink.gif wacko.gif Jag tänkte så man inte gör nån illa när man ångar fram mellan raderna här. rolleyes.gif

I min tråd...får du ånga på i ullstrumpor om du vill...ska hålla undan mina tår...no problems tongue.gif
Reserv
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:49)
Jorå... men nu mår jag faktiskt lite illa... blink.gif

Det är straffet ser du för att du upplyste om att du fått nå goare än oss tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:49)
Hmmm, ska man be om ursäkt innan man kliver nån på fötterna eller ska man bara säga åt dom att dra in sina egna? blink.gif wacko.gif Jag tänkte så man inte gör nån illa när man ångar fram mellan raderna här. rolleyes.gif

Det kanske är bäst att vi ber om ursäkt redan nu, i förebyggande syfte! Förlåt förlåt för att jag finns rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 18:52)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:49)
Hmmm, ska man be om ursäkt innan  man kliver nån på fötterna eller ska man bara säga åt dom att dra in sina egna? blink.gif  :wacko:  Jag tänkte så man inte gör nån illa när man ångar fram mellan raderna här. rolleyes.gif

Det kanske är bäst att vi ber om ursäkt redan nu, i förebyggande syfte! Förlåt förlåt för att jag finns rolleyes.gif

Vi kan ha en liten bikthörna eller en biktråd laugh.gif laugh.gif Undra om det skulle va´några som skulle skriva i en bikttråd rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 18:52)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:49)
Hmmm, ska man be om ursäkt innan  man kliver nån på fötterna eller ska man bara säga åt dom att dra in sina egna? blink.gif  :wacko:  Jag tänkte så man inte gör nån illa när man ångar fram mellan raderna här. rolleyes.gif

Det kanske är bäst att vi ber om ursäkt redan nu, i förebyggande syfte! Förlåt förlåt för att jag finns rolleyes.gif

Bryt....va duktig du är på situps Magdis...är det värsta jag vet...urtråkigt rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:53)
Vi kan ha en liten bikthörna eller en biktråd laugh.gif laugh.gif Undra om det skulle va´några som skulle skriva i en bikttråd rolleyes.gif

Ja det kan vi väl ha!! Är det något du vill bekänna här och nu?
Gossen Ruda
Svammeltråd under småprat???? Ungefär som att vattna näckrosorna. tongue.gif
Fialotta
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:54)
Svammeltråd under småprat???? Ungefär som att vattna näckrosorna. tongue.gif

Ha, ha...tycker du...då får du göra de...så slipper jag tongue.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:54)
Bryt....va duktig du är på situps Magdis...är det värsta jag vet...urtråkigt rolleyes.gif

Inte undra på att hon är så smal och fin wub.gif
Sulawesii
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:51)
Det är straffet ser du för att du upplyste om att du fått nå goare än oss tongue.gif

Ajdå. Nästa gång säger jag inget! tongue.gif
Magdis
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:54)
Bryt....va duktig du är på situps Magdis...är det värsta jag vet...urtråkigt rolleyes.gif

Tihi...visst är jag! Jag tycker inte heller det är särskilt kul med situps egentligen, man får bara ont i nacken. Jag har börjat gå på gym och träna magen i särskilda maskiner istället! smile.gif
Reserv
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:54)
Svammeltråd under småprat???? Ungefär som att vattna näckrosorna. tongue.gif

Jaa..... unsure.gif ska man inte göra det då blink.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:56)
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:54)

Bryt....va duktig du är på situps Magdis...är det värsta jag vet...urtråkigt rolleyes.gif

Inte undra på att hon är så smal och fin wub.gif

Men hallå..de är jag med...utan sittisar...men hon håller ju på hela tiden...försvinner snart laugh.gif tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:56)
Inte undra på att hon är så smal och fin wub.gif

Du också då i så fall....du är ju jag! rolleyes.gif
Sulawesii
Jag skaffade en Pilatesboll nyligen. Den kan man göra situps på. Har du en sån Magdis?
Fialotta
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:58)
Jag skaffade en Pilatesboll nyligen. Den kan man göra situps på. Har du en sån Magdis?

Vad är det för nåt...bra eller unsure.gif
Gossen Ruda
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:57)
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:54)
Svammeltråd under småprat???? Ungefär som att vattna näckrosorna. tongue.gif

Jaa..... unsure.gif ska man inte göra det då blink.gif

Bara när lågvattensmärket är passerat. biggrin.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:57)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:56)
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:54)

Bryt....va duktig du är på situps Magdis...är det värsta jag vet...urtråkigt rolleyes.gif

Inte undra på att hon är så smal och fin wub.gif

Men hallå..de är jag med...utan sittisar...men hon håller ju på hela tiden...försvinner snart laugh.gif tongue.gif

Hon ska juh få plats i mig juh, så om jag bantar lite så måste hon juh också bli mindre............ wink.gif fast hon är juh redan så ynkans liten...... sad.gif Hörru sluta nu Magdis, du får inte försvinna för mig, det blir så ensamt i huvet då. rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:58)
Jag skaffade en Pilatesboll nyligen. Den kan man göra situps på. Har du en sån Magdis?

Nej men det finns såna på gymet men jag har inte vågat ge mig upp på en sån. Jag kommer ju att trilla pladask i golvet är jag rädd. Jag måste nog köpa en och smygträna hemma wub.gif
Fialotta
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:59)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:57)
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:54)
Svammeltråd under småprat???? Ungefär som att vattna näckrosorna. tongue.gif

Jaa..... unsure.gif ska man inte göra det då blink.gif

Bara när lågvattensmärket är passerat. biggrin.gif

Kanoners att du är i tråden Gossen...uppskattar de må du tro wub.gif
Sulawesii
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:58)
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:58)
Jag skaffade en Pilatesboll nyligen. Den kan man göra situps på. Har du en sån Magdis?

Vad är det för nåt...bra eller unsure.gif

Äh, inte sjutton vet jag.... laugh.gif
Fialotta
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 19:00)
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 18:58)
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 18:58)
Jag skaffade en Pilatesboll nyligen. Den kan man göra situps på. Har du en sån Magdis?

Vad är det för nåt...bra eller unsure.gif

Äh, inte sjutton vet jag.... laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Fialotta
115 visningar redan...jepp...det gläder mig enormt wub.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 19:00)
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:59)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:57)
CITAT (Gossen Ruda @ 13-09-2005, 18:54)
Svammeltråd under småprat???? Ungefär som att vattna näckrosorna. tongue.gif

Jaa..... unsure.gif ska man inte göra det då blink.gif

Bara när lågvattensmärket är passerat. biggrin.gif

Kanoners att du är i tråden Gossen...uppskattar de må du tro wub.gif

Uppsakttar jag med, så behöver man inte känna sig så ensam här bland alla damerna, och kul att du också är här och skvätter lite på näckrosorna Åke. rolleyes.gif
Sulawesii
Jag har inte testat den än, har inte orkat pumpa upp den än, Pilatesbollen. Vanlig Pilates är iallafall jättebra, tycker jag!
Fialotta
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 19:02)
Jag har inte testat den än, har inte orkat pumpa upp den än, Pilatesbollen. Vanlig Pilates är iallafall jättebra, tycker jag!

Dumstruten på...vet inte ens vad en vanlig är...Jätteboll eller? unsure.gif
Sulawesii
Pilates är en träningsform som, lite grann som Yoga. Sen kan man använda redskap också, som t ex boll.
pejori
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 19:04)
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 19:02)
Jag har inte testat den än, har inte orkat pumpa upp den än, Pilatesbollen. Vanlig Pilates är iallafall jättebra, tycker jag!

Dumstruten på...vet inte ens vad en vanlig är...Jätteboll eller? unsure.gif

tror att man ska studsa på den för att nå upp till gungorna laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 19:04)
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 19:02)
Jag har inte testat den än, har inte orkat pumpa upp den än, Pilatesbollen. Vanlig Pilates är iallafall jättebra, tycker jag!

Dumstruten på...vet inte ens vad en vanlig är...Jätteboll eller? unsure.gif

Jag googlade, det är en sån där jätteboll, vad den ska va´bra för förtäljer inte historien unsure.gif wink.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:59)
Hon ska juh få plats i mig juh, så om jag bantar lite så måste hon juh också bli mindre............ wink.gif fast hon är juh redan så ynkans liten...... sad.gif Hörru sluta nu Magdis, du får inte försvinna för mig, det blir så ensamt i huvet då. rolleyes.gif

Nejdå det är ingen fara att jag försvinner ur ditt huvud. Jag ska sitta där och prata med dig hur liten jag än blir. rolleyes.gif
Sulawesii
Det var jätteroligt att svamla med er, men nu måste jag åka och jobba. Undrar just hur många inlägg jag får plöja igenom i morgon i denna tråd!
Fialotta
CITAT (pejori @ 13-09-2005, 19:06)
CITAT (maudan @ 13-09-2005, 19:04)
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 19:02)
Jag har inte testat den än, har inte orkat pumpa upp den än, Pilatesbollen. Vanlig Pilates är iallafall jättebra, tycker jag!

Dumstruten på...vet inte ens vad en vanlig är...Jätteboll eller? unsure.gif

tror att man ska studsa på den för att nå upp till gungorna laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja...men då måste vi ha en sån...hallå pejori wub.gif
Lämnar er en liten stund...men svammla på i bra takt...återkommer om en stund wub.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 19:06)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 18:59)
Hon ska juh få plats i mig juh, så om jag bantar lite så måste hon juh också bli mindre............ wink.gif fast hon är juh redan så ynkans liten...... sad.gif Hörru sluta nu Magdis, du får inte försvinna för mig, det blir så ensamt i huvet då. rolleyes.gif

Nejdå det är ingen fara att jag försvinner ur ditt huvud. Jag ska sitta där och prata med dig hur liten jag än blir. rolleyes.gif

Vad härligt, för det värsta jag vet är monologer, det är så ensamt så då får man juh sjunga istället. Det slipper du höra då laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Sulawesii @ 13-09-2005, 19:07)
Det var jätteroligt att svamla med er, men nu måste jag åka och jobba. Undrar just hur många inlägg jag får plöja igenom i morgon i denna tråd!

Många, många många, det kommer ta ett par timmar......minst laugh.gif laugh.gif Ha en trevlig kväll och kom och håll oss sällskap i morron. wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:08)
Vad härligt, för det värsta jag vet är monologer, det är så ensamt så då får man juh sjunga istället. Det slipper du höra då laugh.gif laugh.gif

Jamen vi kan ju sjunga i kanon! Eller unisont! Jag antar att du har basstämma så då kan jag ta sopranen. Fast egentligen är jag alt.
Gossen Ruda
Beklagar, nu är det nyheter på dumburken. Återkommer nån gång.
pejori
vet du väl att monologen är jättebra!!! laugh.gif
ingen tjafsar emot, eller kommer med kassa svar laugh.gif laugh.gif
då får man som man vill laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-09-2005, 19:10)
CITAT (Reserv @ 13-09-2005, 19:08)
Vad härligt, för det värsta jag vet är monologer, det är så ensamt så då får man juh sjunga istället. Det slipper du höra då laugh.gif  :lol:

Jamen vi kan ju sjunga i kanon! Eller unisont! Jag antar att du har basstämma så då kan jag ta sopranen. Fast egentligen är jag alt.

ta du alten biggrin.gif
jag är en klockren sopran laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*host host*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon