Christoffer
Nu har jag lagt in en länk till min hemsida, med bla fina bilder på blommor både hemma och ute. Den ligger under min profil.
Välkomna!

Christoffer wub.gif
Ina
Jag fick inte titta idag.... sad.gif

....men jag försöker vid ett senare tillfälle!!
Fialotta
CITAT (Christoffer @ 13-04-2003, 16:15)
Nu har jag lagt in en länk till min hemsida, med bla fina bilder på blommor både hemma och ute. Den ligger under min profil.
Välkomna!

Christoffer wub.gif

Jag kom bara till Yahoo....
nu blev jag nyfiken bara för det...verkar så hemlig din hemsida rolleyes.gif tongue.gif
Christoffer
Oj! Nu ser jag också att den inte funkar. Jag ska kolla och se vad det är för fel. Kanske har jag laddat upp för mycket på den...
Christoffer
Nu funkar det! Gå in under "Växtfoton" eller "mina odlingar"...
Fialotta
Nu kom jag in....vilken fin samling kaktusar du hade...
det va kul att läsa lite om dig...du skriver bra rolleyes.gif
Skickade en hälsning i dagboken...när jag ändå va där rolleyes.gif
Christoffer
Tack så mycket, Maudan wub.gif
e_sedell
Nu kommer inte jag in );
Almdalen
Synd att sidan inte fungerar
wacko.gif
Ingegerd
e_sedell
nu kommer jag in, man måste ha bra anslutning för att det ska funka. Jag belastade modemet med flera fönster och KaZaA, man nu fungerar det....
*Felix matte*
Jag hade lagt in sidan bland mina favoriter och sidan funkar hos mej.
Testa med länken nedan.

http://www.geocities.com/sleepsmurfen/medi...dicinsidan.html
e_sedell
Hur har du råd med det där fina växthuset? Det måste kosta skjortan att bara värma upp det på vintern. Fint var det i af!
Almdalen
Tack Felix matte, nu kan jag också se den. Fin sida, jag har lite svårt att surfarunt ,sitter på långsamt modem, så jag får ta det noggrannare när jag har snabbare förbindelse.
rolleyes.gif
Ingegerd
*Felix matte*
CITAT (Almdalen @ 13-04-2003, 21:44)
Tack Felix matte, nu kan jag också se den. Fin sida, jag har lite svårt att surfarunt ,sitter på långsamt modem, så jag får ta det noggrannare när jag har snabbare förbindelse.
rolleyes.gif
Ingegerd

Förstår dej så väl. Körde själv med 56Kb modem och satt här och svor över trög koppling tills jag fick äkta Bredband och allt gick i rasande fart tills jag blev fartblind och nu återigen tycker att allt går "för sakta" mad.gif

Aldrig får man vara nöjd tongue.gif
abborrmaster
stiligt!!
Gunvor Nilsson
Vilken imponerande hemsida du har, Christoffer!
Jag hann se ganska mycket innan Yahoo la sej i och meddelade "Sorry, this site is temporarily unvailable". Är det så att Yahoo ger dej ett utmätt utrymme som inte får överskridas? Jag har för mej att så var för en annan medlem här på forum, fast då var det viss mängd m.byten/dygn (tror jag det var!).
Tyvärr hann jag inte se ditt växthus så jag får gå in senare och titta. Vad har du det under för rubrik?
/hälsningar Gunvor
Adri-Anne
Vilken sida. Härlig!!!

Att du har näsa för blommor råder det ingen tvivel om.
Hur klarar du belysningen till så många plantor?
Något växthus hittade jag inte, synd.

Mina katter älskar rulla sig i kattmynta. Får jag ta dom med till dig, så dom får rulla? laugh.gif Själv vill jag lukta på mattramen. rolleyes.gif
Har du sagt A så får du säga B. Du får fortsätta lägga in bilder framöver, så vi får se hur det går med dina växter. laugh.gif

Ann
Christoffer
E_sedell... växthuset... du kanske tänker på det jag hade under "växtfoton"-knappen... det fotot tog jag faktiskt på Botaniska här i Göteborg... i kaktushuset där...
Det jag odlat själv finns bara under "Mina odlingar". Det är ett litet urval...
Christoffer
Jag bor i lägenhet, så jag har tyvärr inte större plats att odla på än balkongen, ett österfönster och ett nästan norrfönster. Jag skulle vilja odla så mycket mer, men jag har dessvärre inte plats. Har kollat in en kolonilott, men jag är osäker på hur mördarsniglarna ger sig på plantorna...
e_sedell
okej, jag tyckte det såg lite lyxit ut. Men visst skulle det vara härligt att ha ett sådant stort hus...

Jag har mördarsniglar, de är inte så hemska som de beskrivs. Om de inte får bli fgör många, men det går att hålla ner beståndet med ganska enkla medel...
Christoffer
Jaha... jag som trodde att mördarsniglar var så hemska... smile.gif Fast även på en balkong får man inte ha sina frön i fred.... i krukorna så har det redan varit en skata och nafsat, så jag måste nog så nya frön...
e_sedell
sånt är inte kul, de brukar ge sej på mina ärtor....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon