karjo
Jag blir tokig! Jag är student och studerar större delen av tiden hemma vid datorn. Men sen jag hamnade här blir jag ständigt avbruten/avbryter mig själv med att läsa på odlas forum sad.gif sleep.gif

Visst är det roligt och jag lär mig massor, men det tar lite mycket tid ibland, tid som jag kanske borde lägga på mina studier... wub.gif wacko.gif Förstår ni vad jag menar? Någon annan som har samma "problem"? rolleyes.gif

Vad gör ni andra om dagarna, ni som håller till här mycket och skriver och/eller läser inlägg!? Blir lite nyfiken på hur ni får tiden att gå ihop. blink.gif

Nej, om jag skulle ge studierna en ärlig chans i en timme till sambon kommer hem... Har visst varit ute i trädgården och jobbat i 2 h på fm också... Dagarna skulle ha fler timmar!
Blomstertanten
Inte får jag tiden att gå ihop inte ! laugh.gif

Blir nog diskningen och städningen här som blir mest lidande.
Men det är bara att ta på vadarstövlarna och vada genom dammhögarna tongue.gif

" Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare "
Nimbus
" Dammtussar kan vara ett bevis på att någon gjort något roligare "

Ha, ha! Den ska jag köra med nästa gång jag inte har lust att städa, vilket är ganska ofta rolleyes.gif
Biggan_
Nä, vi hinner inte med något annat, detta är vårt liv laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Visst blir en del försummat, men man måste få ha roligt också! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Vad är det för mening med att sitta i ett skinande rent hem och en perfekt trädgård och vara sur och utschasad? sad.gif
Nä, här tas bara det nödvändigaste, antingen det behövs eller ej laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Blomstertanten
Knappt ens det nödvändigaste här ! sleep.gif
cic
Jag blir också en smula nyfiken på hur en del av våra forumister har tid (ork?) att vara så mycket här på odla..
Da Capo
dom har väl inget liv kanske ?
Betty
CITAT (Da Capo @ 07-09-2005, 16:05)
dom har väl inget liv kanske ?

Eller så har vi ett liv med gott om tid!!! laugh.gif
kristerh