Full version: tråden för trams
Sidor: 1, 2, 3, 4
Tropeden
Det är väl bäst vi flyttar tramset till egen tråd, så kom igen nu. Vem ska gungas och var? biggrin.gif
Ophelia
Tittut.....gunga gunga smile.gif
pejori
gunga med varandra laugh.gif laugh.gif
yenny
Jag ska nog hålla mej på mattan.... annars blir jag nog yr och trillar i i alla fall... rolleyes.gif biggrin.gif
Ophelia
Jag vill gungas ditåt --------------------------------------->

sedan ditåt <-----------------------------------------------


Tack smile.gif
Tropeden
Vart f*n e gungan då? blink.gif
pejori
den har shiva laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
pejori
tror den sitter över ormgropen rolleyes.gif
yenny
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:17)
Vart f*n e gungan då? blink.gif

Ja jag har försökt få det förklarat.... men det blev tysst då och ingen ville riktigt förklara..... tongue.gif men nån slags japansk sexgunga..... om jag fattat det rätt... fast jag fattar inte själv huh.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (yenny @ 20-08-2005, 22:17)
Jag ska nog hålla mej på mattan.... annars blir jag nog yr och trillar i i alla fall... rolleyes.gif biggrin.gif

Nejdå...du ska oxå gungas hit ------------> och dit <------------------ smile.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:17)
Vart f*n e gungan då? blink.gif

Nu ska vi se här sa blinda Sara...........Gungorna hänger i ett förstärkt tak, det är 8 stycken i alla fall, men jag kommer faen inte ihåg var byggnaden låg.....hmm, vi får fråga Shiva, det är han som är gungmästare. Två skulle ligga på golvet bland alla mjuka sköna kuddar och titta upp i taket och fota dom 8 som hänger i dom Japanska sexgungorna i spagat. Nu kommer jag juh inte ens ihåg vilka som paxade golvet. blink.gif sad.gif
Tropeden
Hmmm.. hur ska en ensammen klara både gräva i gropen o gunga då? Nån får banne mej hjälpa till, annars blir det väl på tok för jobbigt för en klenis som jag... laugh.gif
Ophelia
Jag och Birgitta P paxade golvet smile.gif
stennie
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:21)
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:17)
Vart f*n e gungan då?  :blink:

Nu ska vi se här sa blinda Sara...........Gungorna hänger i ett förstärkt tak, det är 8 stycken i alla fall, men jag kommer faen inte ihåg var byggnaden låg.....hmm, vi får fråga Shiva, det är han som är gungmästare. Två skulle ligga på golvet bland alla mjuka sköna kuddar och titta upp i taket och fota dom 8 som hänger i dom Japanska sexgungorna i spagat. Nu kommer jag juh inte ens ihåg vilka som paxade golvet. blink.gif sad.gif

Du glömde hallonsylten!!!! tongue.gif tongue.gif
yenny
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:22)
Hmmm.. hur ska en ensammen klara både gräva i gropen o gunga då? Nån får banne mej hjälpa till, annars blir det väl på tok för jobbigt för en klenis som jag... laugh.gif

Ja det blir svårt om vi/ni/du/jag.... eller hur var det nu ska fixa allt själv tongue.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:22)
Hmmm.. hur ska en ensammen klara både gräva i gropen o gunga då? Nån får banne mej hjälpa till, annars blir det väl på tok för jobbigt för en klenis som jag... laugh.gif

Gropen behöver juh inte va´så stor för den ska bara rymma två damer (dom ville helst flukta lite) tongue.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:21)
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:17)
Vart f*n e gungan då?  :blink:

Nu ska vi se här sa blinda Sara...........Gungorna hänger i ett förstärkt tak, det är 8 stycken i alla fall, men jag kommer faen inte ihåg var byggnaden låg.....hmm, vi får fråga Shiva, det är han som är gungmästare. Två skulle ligga på golvet bland alla mjuka sköna kuddar och titta upp i taket och fota dom 8 som hänger i dom Japanska sexgungorna i spagat. Nu kommer jag juh inte ens ihåg vilka som paxade golvet. blink.gif sad.gif

Så gungandet o gropen är egentligen skilda saker då. Jamen då är jag med på rälsen som för länge sen försvann...eller hur det nu var, ska nog ta ett glas till... tongue.gif
pejori
japp...ni skulle ta emot alla som trillade eller halkade av laugh.gif laugh.gif
tror att det var en öde ö som den fanns på laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:23)
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:22)
Hmmm.. hur ska en ensammen klara både gräva i gropen o gunga då? Nån får banne mej hjälpa till, annars blir det väl på tok för jobbigt för en klenis som jag... laugh.gif

Gropen behöver juh inte va´så stor för den ska bara rymma två damer (dom ville helst flukta lite) tongue.gif

TVÅ!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
JAG då!!!! huh.gif huh.gif
vill också va med och gunga ju sad.gif
Ophelia
Gropen ska vara stor!! Tro inte ni kan komma undan biggrin.gif biggrin.gif
Tropeden
Här hänger man inte med, alltså hör dom i hop iallafall, Pust vilket jobb o hålla reda på detta.... biggrin.gif Fortsätter det så här så har man ju snart skitit i det blå skåpet... laugh.gif
pejori
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:26)
Här hänger man inte med, alltså hör dom i hop iallafall, Pust vilket jobb o hålla reda på detta.... biggrin.gif Fortsätter det så här så har man ju snart skitit i det blå skåpet... laugh.gif

biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:26)
Här hänger man inte med, alltså hör dom i hop iallafall, Pust vilket jobb o hålla reda på detta.... biggrin.gif Fortsätter det så här så har man ju snart skitit i det blå skåpet... laugh.gif

Ja men gungorna ska ju hänga över gropen....där ska några ligga och titta upp på dom som gungar (så mycket har jag fattat i alla fall)
Tropeden
CITAT (yenny @ 20-08-2005, 22:27)
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:26)
Här hänger man inte med, alltså hör dom i hop iallafall, Pust vilket jobb o hålla reda på detta.... biggrin.gif  Fortsätter det så här så har man ju snart skitit i det blå skåpet...  :lol:

Ja men gungorna ska ju hänga över gropen....där ska några ligga och titta upp på dom som gungar (så mycket har jag fattat i alla fall)

Och en annan ska visst både gunga o gräva... hur nu det ska gå till? ohmy.gif biggrin.gif
pejori
japp...och det blå skåpet står brevid biggrin.gif
yenny
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:28)
CITAT (yenny @ 20-08-2005, 22:27)
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:26)
Här hänger man inte med, alltså hör dom i hop iallafall, Pust vilket jobb o hålla reda på detta.... biggrin.gif  Fortsätter det så här så har man ju snart skitit i det blå skåpet...  laugh.gif

Ja men gungorna ska ju hänga över gropen....där ska några ligga och titta upp på dom som gungar (så mycket har jag fattat i alla fall)

Och en annan ska visst både gunga o gräva... hur nu det ska gå till? ohmy.gif biggrin.gif

Ja men grävandet ska väl göras klart innan.... sen kan man gunga biggrin.gif för det skulle ju ligga några i gropen och det kan ju inte göras samtidigt... rolleyes.gif tongue.gif
pejori
gräv först och landa sedan biggrin.gif
men akta dej för skåpet...nån har skitit i det biggrin.gif biggrin.gif
yenny
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:30)
gräv först och landa sedan biggrin.gif
men akta dej för skåpet...nån har skitit i det biggrin.gif biggrin.gif

ha ha ha ha... du är för rolig laugh.gif laugh.gif wub.gif
Tropeden
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:30)
gräv först och landa sedan biggrin.gif
men akta dej för skåpet...nån har skitit i det biggrin.gif biggrin.gif

Å de va ju jag de... Erkänner! O blått som faen var den med... laugh.gif
pejori
japp...det kallas blåmärken... biggrin.gif biggrin.gif
det får man om man landar på skåpet biggrin.gif biggrin.gif blink.gif
Reserv
Föresten, herrarna i gungorna skulle utrustas med ett rött kryss på ena skinkan så inte dom andra herrarna tar fel rolleyes.gif
Ophelia
Jag kom på vad jag inte får glömma på söndag. Jag får inte missa avsnittet på 3:an kl 20, The 4400. Gillar sådana serier.
pejori
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:33)
Föresten, herrarna i gungorna skulle utrustas med ett rött kryss på ena skinkan så inte dom andra herrarna tar fel rolleyes.gif

gungorna!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
det är väl bättre att kärringarna har kryssade rövar smile.gif smile.gif smile.gif
så ni inte blir riktigt kinky biggrin.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:21)
Nu kommer jag juh inte ens ihåg vilka som paxade golvet. blink.gif sad.gif

Jag skulle få hänga i en lian bredvid gungan hade vi bestämt!
Reserv
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 22:34)
Jag kom på vad jag inte får glömma på söndag. Jag får inte missa avsnittet på 3:an kl 20, The 4400. Gillar sådana serier.

Äh, det var juh reprisen. Dom nya avsnitten kommer i September huh.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:33)
Föresten, herrarna i gungorna skulle utrustas med ett rött kryss på ena skinkan så inte dom andra herrarna tar fel rolleyes.gif

De e nog bäst det... kan bli tungt annars... laugh.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:35)
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:33)
Föresten, herrarna i gungorna skulle utrustas med ett rött kryss på ena skinkan så inte dom andra herrarna tar fel rolleyes.gif

De e nog bäst det... kan bli tungt annars... laugh.gif

Aha, jag läste fel först, jag läste trångt rolleyes.gif
shiva
OK, för Er som inte vet vad en japansk gunga är har jar lagt in en bild i mitt album! tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:36)
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:35)
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:33)
Föresten, herrarna i gungorna skulle utrustas med ett rött kryss på ena skinkan så inte dom andra herrarna tar fel rolleyes.gif

De e nog bäst det... kan bli tungt annars... laugh.gif

Aha, jag läste fel först, jag läste trångt rolleyes.gif

tar dom fel..blir det dj****gt trångt ska jag säga laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
den här tråden lever farligt smile.gif
Tropeden
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif trångt... ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (shiva @ 20-08-2005, 22:38)
OK, för Er som inte vet vad en japansk gunga är har jar lagt in en bild i mitt album! tongue.gif

Såg juh riktigt bekväm ut rolleyes.gif
yenny
CITAT (shiva @ 20-08-2005, 22:38)
OK, för Er som inte vet vad en japansk gunga är har jar lagt in en bild i mitt album! tongue.gif

aha... äntligen har jag fått det förklarat biggrin.gif
Tropeden
CITAT (shiva @ 20-08-2005, 22:38)
OK, för Er som inte vet vad en japansk gunga är har jar lagt in en bild i mitt album! tongue.gif

Inga problem, en sån gungar jag gärna... tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:35)
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 22:34)
Jag kom på vad jag inte får glömma på söndag. Jag får inte missa avsnittet på 3:an kl 20, The 4400. Gillar sådana serier.

Äh, det var juh reprisen. Dom nya avsnitten kommer i September huh.gif

Jag vet men jag missade en del av de sista avsnitten.

Jag följer även NCIS...som SLUTADE när Kate Todd blev skjuten i pannan av en terrorist!!!
pejori
CITAT (shiva @ 20-08-2005, 22:38)
OK, för Er som inte vet vad en japansk gunga är har jar lagt in en bild i mitt album! tongue.gif

gungan är okay...men för faaan släng av bruden först!!!! biggrin.gif biggrin.gif
hon är ivägen ju
biggrin.gif
Reserv
Allvarligt talat, jag misstänker starkt att Ingemar tar bort alla våra urspårade trådar sad.gif Kan inte förstå varför rolleyes.gif
yenny
Fast jag måste ju säga att när jag läste japansk gunga så trodde jag först att det skulle vara nått fint vackert att ha i trädgården... så fel jag hade då unsure.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 22:40)
Jag följer även NCIS...som SLUTADE när Kate Todd blev skjuten i pannan av en terrorist!!!

det såg jag med...
och hon har slutat serien...så hon dog sad.gif sad.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:40)
Allvarligt talat, jag misstänker starkt att Ingemar tar bort alla våra urspårade trådar sad.gif Kan inte förstå varför rolleyes.gif

Åker vi ut?
zaaritha
Han har väl sunt förnuft!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon