Full version: Radera
Gillan
Varför går det inte att radera när jag av misstag startat en ny tråd när det var meningen att skriva ett svar? huh.gif Känns lite pinsamt tycker jag wub.gif
Bettson
För om du kan radera en tråd så kan du också radera andras inlägg. Det är endast admin som kan göra sådant.

Det är så mycket cirkulation på trådar så den är på sidan två i morgon coh då är det ingen som tänker på det.
Ina
Radera trådar brukar var tillåtet endast för forumansvariga och moderatorer, tror jag.

Det du skulle kunna göra är ju att redigera om ditt första inlägg i den av misstag startade tråden och lägga in en länk till tråden där inlägget skulle vara... smile.gif
andersen
Det går inte, jag som är dålig på att stava har försökt många gånger, det bara är så men snart är tråden på sidan två och då är det ingen som läser den laugh.gif
Gillan
OK! Tack för svar wub.gif wub.gif
netaave
Det är väl bara trycka på bakåt-knappen.
pejori
inte när det redan är skickat smile.gif smile.gif
Gillan
CITAT (netaave @ 12-08-2005, 18:21)
Det är väl bara trycka på bakåt-knappen.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Måste ha blivit nåt missförstånd här va wink.gif laugh.gif
pejori
du kan gå in i tråden och ta bort ditt inlägg. och sätta in länk till rätt tråd smile.gif
men den försvinner snart ändå, så det är inget att bry sig om. rolleyes.gif
tänk på din signatur istället biggrin.gif
Gillan
CITAT (pejori @ 12-08-2005, 18:26)
du kan gå in i tråden och ta bort ditt inlägg. och sätta in länk till rätt tråd smile.gif
men den försvinner snart ändå, så det är inget att bry sig om. rolleyes.gif
tänk på din signatur istället biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif Du har så rätt, så rätt wub.gif
Och tack rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon