krellus
Vad gör du på fritiden?
Ina
...och här önskar jag som vanligt att det fanns fler alternativ och att man fick rösta på flera!! biggrin.gif

Jag läser, umgås med familjen, sitter vid datorn, promenerar, går i skogen, träffar vänner, pysslar med mina djur plus en del andra saker... så det fick bli "Något annat" för mej när jag röstade... smile.gif
lilla mamma
Går med hunden och härjar med ongarna
brittmarie
Städar,diskar, bakar, lagar mat, syltar, saftar, konserverar, umgås med familj och vänner, handarbetar, mera handarbete, läser, löser korsord, vattnar och pysslar om mina blommor, kopplar av, sover, sitter vid datorn. osv.osv..........
Rossi
Bowlar (är licensierad tävlingsbowlare), spelar golf (nyss börjat), styrketränar, läser, bakar.
mulle
Är ute med båten, tecknar, målar eller "bara" pysslar med händerna.
Reser massor.
Mulle
Maria i Helsingborg
Mest av DESSA alternativen - joggar och fiskar smile.gif
renate
Läser mycket,går i skogen med hunden,besöker andra trädgårdar mm mm.
Madeleine1
Rider islandshäst! wub.gif
yenny
en hel del... annat alltså smile.gif

Läser, tittar på film, umgås med vänner o familj, stickar, virkar, klappar katterna, fotograferar, går på gym, städar, tvättar... mm mm
Monica M zon 4
Sjunger i en sånggrupp! Vi är 6 st och vi är 4 som varit med sen starten för över 20 år sedan.

Sen läser jag en hel del och plockar svamp!
fruberglund
Just nu handlar det faktiskt mest om att förbereda inför den lill* som kommer i november smile.gif

Sen så går ju en stor del av fritiden till att surfa faktiskt, i alla fall om det är dåligt väder.
Kattgräs
...sitter vid datorn... den lilla fritid som nu finns. biggrin.gif tongue.gif
Hannele
CITAT (fruberglund @ 19-07-2005, 19:15)
Sen så går ju en stor del av fritiden till att surfa faktiskt, i alla fall om det är dåligt väder.
Precis vad sönerna också gör; surfar så fort det blåser till storm. tongue.gif

"Surfa" kan man även på isen.
Ophelia
Jobbar, tränar på att återhämta mig och undviker folk.
ah56
Eftersom jag är nyförälskad ägnar jag mig mest åt kärleks lekar.
astrid.m.s
Jag kommer att ha mycket fritid ett år framåt f.r.o.m 15 aug för att jag har fått friår!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wub.gif Det känns underbart att få själv bestämma över sin tid.
Under friåret funderar jag på att ha nån Line dance kurs på dagtid om intresse finns och att gå någon datakurs. Städa huset och rensa bort onödigt man samlat på sig!
Har inte funderat så mycket ännu vad jag vill göra eftersom jag inte vetat så länge att mitt friår blev "beviljat". wub.gif

På kvällstid har jag Line dance kurser och det blir en hel del föreningsjobb inom detta så det blir ju som vanligt!

Så här sommartid har man för det mesta nåt projekt hemmavid och vi har skaffat lusthus (min lekstuga:) och jag håller på att inreda där. Vi har gjort om verandan och den har jag målat och nu väntar vi på inglasningen och sen blir det inredning även där.
kerstin z5-6
Absolut INTE -vad skulle det vara i så fall ???? laugh.gif biggrin.gif
GoSatta
Ja förutom mina växter tar mina fiskar rätt mycket tid, bara ett akvarium hemma men nästan 200 i en lokal så det tar mycket tid. Annars umgås jag nog mest med polare och dricker på tok för mycket öl i parken nu på sommaren, en helldel föreningsarbete tar tid också (sitter i styrelsen för två) men det brukar jag ta på arbetstid wink.gif

på vintern när jag inte kan dricka öl i parken läser jag böcker och ca 1 - 2 månader per år spenderas i asien. (tittar för mycket på tv och surfar för mycket också)
lisselbo
Eftersom vi har skaffat hundvalp så går mycket av tiden till att fostra henne.

Tinha
Håller på med hunden och de andra djuren, pluggar, håller hundkurser samt är ordförande i vår hundklubb.
Jag tar även hand om min farmor och farfar.
krellus
Jag visste att det var en hopplös fråga med "bara" 10 alternativ men vad säger man.... jag var uttråkad! biggrin.gif
Hannele
CITAT (krellus @ 20-07-2005, 08:08)
Jag visste att det var en hopplös fråga med "bara" 10 alternativ men vad säger man.... jag var uttråkad!  :D
Gå i skogen, promenerar, joggar är liksom ett alternativ,
du kunde bakat ihop även cyklar och ligger i hängmattan i samma kategori.
Du måtte ha varit extremt uttråkad. laugh.gif
Eller kanske livet är så tråkigt? unsure.gif
krellus
Nä, vad säger man... sitter på jobbet när de flesta andra är lediga.
Det är för varmt i lokalen, de bästa polarna är borta... suck...
mulle
Jag är i samma sits... på jobb men rysligt lite att göra. Underbart att forumet finns.
Jag var nyss inne och kollade ditt album. Fina bilder och ett underbart ställe ni har!
Men varför rakades kissen??? Den är väl ingen pudel?
Mulle
Carex
Jag rollspelar och lajvar:D Och träffar kompisar och pojkvän såklart!
Gömmer mig ute i grönskan med en fantasy-eller sience fiction bok och drar på högsta volym med brölande metal på min mp3:a. Det är livet:D
Det gör jag på dagarna och går till arbetet som säljare på kvällen och plågar alla som ser på Allsång på Skansen;)
labarradepan
Tar massa digital kort, leker vid data.. hehe.. nån promenad ibland och äter god mat.. biggrin.gif okej, hälsar på vänner emellan åt o fikar med dem. Träffar familjen wub.gif
Jejja
Sitter framför datorn!!!
krellus
Tack mulle!
Ja, vi älskar vårt "ställe". När vi köpte för 2 år sedan så tog vi över en övervuxen tomt.

Kissen har vi tagit över från ett annat hem. Hon är 13 år och hade det inte bra i sitt gamla hem. Stor rivalitet mellan katter och slagsmål.

Nu är hon en helt ny katt och har visat tendenser som en kattunge har. Helt underbart! Gosig som tusan.

Vi tog henne till veterinären och putsade upp henne rejält.
Rakade henne gjorde vi mest för att hon hade tovor överallt på magen och dessa slet i henne kors och tvärs.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon