Full version: god morgon
pejori
efter en näst intill sömnlös natt, bestämmde jag mej nyss. smile.gif smile.gif
nu går jag upp. här är det varmt men rätt så mulet med dimma. smile.gif smile.gif
vad har ni för väder? wub.gif
HippieSpellan
samma här, en tjuvtjock vit hinna.
Björken
God morgon!
Här nere i Glasriket har vi sol nu efter en regnig eftermiddag igår, med mycket välbehövligt regn. Nästan alla gräsmattor var brunbrända så nu hoppas jag att regnat ska räcka till för att ge tillbaka grönskan. Ha en fin dag och var rädd om dig.
Rossi
Här nere i Skåne är det sol men det finns lite moln här och var. Där vi bor har vi inte fått en enda millimeter regn under hela juli. Det hade inte varit helt fel med ett par skyfall (helst på nätterna! smile.gif )
Boxer
Här på västkusten är det just nu 19 grader, totalt vindstilla och blå himmel med sol. Det verkar bli en fin dag biggrin.gif
amaira
Gomorron gomorron biggrin.gif wub.gif

"Växlande molnighet" tror jag man kan säga om vädret.
Helt UNDERBART skönt SVALT *puuuh äntligen*
sitter här vid datorn i lätta skorts och en luftig top, utan att svettas, HURRA biggrin.gif .

Hur vädret har varit här? Det undrar jag med, hur mycket egn har det kommit, egentligen? Det är nog inte så mycket. Eller? Nää, det är det nog inte...

Kan inte rapportera om vädret här, bara i östra Härjedalen. Där var det enstaka skurar och härligt (lagom) varmt.
Blomstertanten
CITAT (amaira @ 18-07-2005, 10:20)
Kan inte rapportera om vädret här, bara i östra Härjedalen. Där var det enstaka skurar och härligt (lagom) varmt.

ohmy.gif Har ni inget väder hos dig ???????? unsure.gif
yenny
här i sthlm har det varit mest mulet idag med lite solglimtar mellan varven.
ca 22 grader... det är nästan man tycker det är kallt... man han ju vänja sej vid värmen.
Rossi
Igår hade vi en underbart härlig och varm sommardag här men idag regnar det. Det allra första regnet vi får i juli. Skönt det med faktiskt! smile.gif
pejori
här är det lite halvtaskigt också idag.
men det gör inget för i dag ska jag träffa fenja. smile.gif smile.gif
ninnisky
götet grått och lite duggregn - men här ska städas idag..... så det passar mig rätt bra rolleyes.gif
Betty
Luleå är hett idag igen, (som vanligt... tongue.gif )
+ 26° och strålande sol.
renate
Efter en helt underbar sommardag i går regnar det i dag,dvs det kommer skurar,ingen sol. tongue.gif 17°
lavendel2
Hej! rolleyes.gif
Det har störtregnat på morgonen...fortfarande mulet...det sägs att det ska klarna upp!
Fast för mej får det gärna fortsätta va lite mulet idag...tänker ta den här dan till att planera och förbereda lite för resten av semestern !
Blir det soligt på eftermiddan så får jag nog lite solningsstress...ska på en större tillställning i början av nästa vecka...och vill vara brun på benen tills dess! smile.gif
Resten av kroppen är inga problem...den är brun och fin...men benen!! wink.gif ..har jag inget pigment kvar där??...är det ett ålderstecken??? tongue.gif
Nåja...får väl ta till brun utan sol kräm i värsta fall!!
Så skönt ändå med regnet...det började bli så gult och uttorkat överallt! rolleyes.gif rolleyes.gif
Lavendel
yenny
Ja här i sthlm regnar det idag... åskat som bara den hela natten och störtregnat. Det småregnar fortfarande.. jag hoppas det slutar snart för jag skulle behöva cykla till affären.
HippieSpellan
Regnet det bara öser ner...*sjunger*

Härligt med regn tycker jag, somnar som en stock när det börjar vräka ner.. men sambon tycker det är jobbigt och kan inte sova det minsta..

men regn betyder städning på jobbert, inte sååååå skoj...
grycken
I Falun regnade det mest igår. I morse regnade det, nu skiner solen. Det är härligt med regn och sol blandat! Så bra för kolonilotten.

Semesternjutare biggrin.gif
hörnbjörn
här i västerås skiner solen just nu. men jag skulle nog kunna sätta en liten peng på att det kommer börja regna senare på dan.

Mvh
Stefan
tomas99
Regn och åter regn, det är jobbigt när jag joggar till jobbet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon