Full version: den nya prinsessan
yla
måste bara skryta me den lilla sötnosen

o samtidigt berätta att jag e hemma igen nu
en underbar vecka i skåne har jag haft
med barnbarnen
Betty
En sån liten sockerklimp! smile.gif Ja visst är det härligt med barnbarn! Mina är just nu borta på en veckas semester i Stockholm. Annars har jag dem på två minuters gångavstånd. biggrin.gif
Fialotta
Rackarns så söt hon var...så mumsiga kinder...hon ser glad o nöjd ut...undra på de när mormor tar kort smile.gif wub.gif
Berit
Vilken liten pussunge. Go och glad. wub.gif

mvh
Berit
Anki på Öland
Kan man inte ana vissa likheter..........
Anki biggrin.gif
*Felix matte*
Så söt liten tös wub.gif

Välkommen tillbaka. biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Åh,........henne skulle jag gärna nafsat i låren laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif wub.gif
Så fin hon är!!!! En skåne-tös, ingen tvekan om saken! sleep.gif
netaave
Man bara smälter inför ett sådant leende, så himla fin hon är.
yla
CITAT (Anki på Öland @ 28-06-2005, 15:24)
Kan man inte ana vissa likheter..........
Anki biggrin.gif

thihihihi hon e iallafall lika glad tongue.gif tongue.gif

smilar nästan jämt

lycka de e barnbarnen men inge kul o ha dom så långt bort
fast kanske ändå för dom visar verkligen att dom längtar o väntar
o man blir ju så glad av dom då dom kommer springande o hoppar in i famnen då man kommer

här e gossarna ,har tagit massor me bilder men lapptoppen har havererat o däri ligger bilderna från missommarn o alla dom jag tog därnere utom de som jag hade kvar i kameran sad.gif
unable to find operatingsystem säger den
sad.gif
jobbar på o få till den så mina bilder kan komma ut unsure.gif
håll alla tummar o tår nu
Berit
Jag är så himla avis. Vill inget hellre än att ha barnbarn. Både min son och sonkvinna står med skivkontrakt och har inte tid säger dom. Natarligtvis har dom rätt men det är ett önsketänkade från mig iaf wub.gif wub.gif

mvh
Berit
Inga från Närke
Vad söt din lilla prinsessa är.
Här en bild på vårt barnbarn Maria 2,5 år i Norge. Hon bakar piroger med sin riktiga farmor. Jag är bara låtsasbestemor
rabalder
Vilka söta bilder!!!!
*Felix matte*
CITAT (Berit @ 28-06-2005, 21:22)
Jag är så himla avis. Vill inget hellre än att ha barnbarn. Både min son och sonkvinna står med skivkontrakt och har inte tid säger dom. Natarligtvis har dom rätt men det är ett önsketänkade från mig iaf wub.gif  :wub:

mvh
Berit

Vem vet Berit...när de väl fått skjuts på sin karriär så kommer kanske småttingar i rad tongue.gif biggrin.gif
Vi var också lite otåliga... trodde inte att vi skulle få några men så plötsligt fick vi tre inom åtta månader, den fjärde ett år senare. wub.gif
Två av dem träffar vi nästan dagligen men de andra bara ett par ggr/år eftersom de bor 150 -160 mil härifrån.
netaave
Vilken liten tulta Inga, förstår att du är glad och stolt över förtroendet att var bonusfarmor.
Berit
CITAT (Felix matte @ 28-06-2005, 21:46)
CITAT (Berit @ 28-06-2005, 21:22)
Jag är så himla avis. Vill inget hellre än att ha barnbarn. Både min son och sonkvinna står med skivkontrakt och har inte tid säger dom. Natarligtvis har dom rätt men det är ett önsketänkade från mig iaf wub.gif  wub.gif

mvh
Berit

Vem vet Berit...när de väl fått skjuts på sin karriär så kommer kanske småttingar i rad tongue.gif biggrin.gif
Vi var också lite otåliga... trodde inte att vi skulle få några men så plötsligt fick vi tre inom åtta månader, den fjärde ett år senare. wub.gif
Två av dem träffar vi nästan dagligen men de andra bara ett par ggr/år eftersom de bor 150 -160 mil härifrån.

vet du vad jag blir glag över dina rader, och jag hoppas över det men jag tror att jag får trösta mig mig ned little dremy girl so long.



wub.gif
yla
ja de e ju inte våra liv dom ska leva så man får ju låta dom ta de i sin egen takt
o om o när de då blir barnbarn så e de bara att ta för sej
men blir de inga så får man vara glad för det eller hur

o du Inga har ju ett bonusbarnbarn du att glädjas över en riktigt liten bagerska
men jag gläds även över dagisbarnen här brevid mej dom e så himla goa då dom berättar en massa saker för mej då jag går förbi me erik han e ju ett dragplåster förstås
rolleyes.gif rolleyes.gif
Berit
CITAT (oldwolfie @ 28-06-2005, 23:35)
ja    de e  ju  inte   våra liv dom ska  leva   så  man  får   ju  låta  dom ta de  i sin egen takt
o  om o när de  då  blir  barnbarn  så e de  bara att  ta för  sej
men blir de inga  så  får man  vara glad för det eller hur

o  du  Inga  har  ju  ett bonusbarnbarn  du att  glädjas  över  en  riktigt liten  bagerska
men  jag gläds  även över  dagisbarnen här  brevid  mej   dom e  så himla  goa  då  dom  berättar  en massa  saker  för  mej  då  jag går  förbi me  erik  han   e  ju ett dragplåster förstås
rolleyes.gif  :rolleyes:

Lätt att säga oldwolfie när man har barnbarn själv, men jag har funderat på att köpa en hund igen, trots att det var några år sedan jág hade kennel, har funderat på någonting i Felix stil, för jag tycker att han oemotståndlig, likaväl som din Erik wub.gif
yla
CITAT (Berit @ 29-06-2005, 20:43)
CITAT (oldwolfie @ 28-06-2005, 23:35)
ja    de e  ju  inte   våra liv dom ska  leva   så  man  får   ju  låta  dom ta de  i sin egen takt
o  om o när de  då  blir  barnbarn  så e de  bara att  ta för  sej
men blir de inga  så  får man  vara glad för det eller hur

o  du  Inga  har  ju  ett bonusbarnbarn  du att  glädjas  över  en  riktigt liten  bagerska
men  jag gläds  även över  dagisbarnen här  brevid  mej   dom e  så himla  goa  då  dom  berättar  en massa  saker  för  mej  då  jag går  förbi me  erik  han   e  ju ett dragplåster förstås
rolleyes.gif  rolleyes.gif

Lätt att säga oldwolfie när man har barnbarn själv, men jag har funderat på att köpa en hund igen, trots att det var några år sedan jág hade kennel, har funderat på någonting i Felix stil, för jag tycker att han oemotståndlig, likaväl som din Erik wub.gif

jag kan lova dej Berit att nu har jag ju Erik o så katterna Morris o Smokie o det är så mysigt me dom så jag kan rekommendera dej o skaffa en
för barnbarnen har man ju inte hela tiden ju
o mina bor ju 55 mil bort så wub.gif

jag vet att de e lätt o säga ,,men men så e de ju man får ändå inte bestäma över dom eller hur wub.gif rolleyes.gif smile.gif

så skaffa du en liten vovve de e mysigt o så får man sällskap o lagom mycke motion rolleyes.gif biggrin.gif

han min lilla ögonsten rolleyes.gif
Berit
CITAT (oldwolfie @ 29-06-2005, 21:34)
CITAT (Berit @ 29-06-2005, 20:43)
CITAT (oldwolfie @ 28-06-2005, 23:35)
ja    de e  ju  inte   våra liv dom ska  leva   så  man  får   ju  låta  dom ta de  i sin egen takt
o  om o när de  då  blir  barnbarn  så e de  bara att  ta för  sej
men blir de inga  så  får man  vara glad för det eller hur

o  du  Inga  har  ju  ett bonusbarnbarn  du att  glädjas  över  en  riktigt liten  bagerska
men  jag gläds  även över  dagisbarnen här  brevid  mej   dom e  så himla  goa  då  dom  berättar  en massa  saker  för  mej  då  jag går  förbi me  erik  han   e  ju ett dragplåster förstås
rolleyes.gif  rolleyes.gif

Lätt att säga oldwolfie när man har barnbarn själv, men jag har funderat på att köpa en hund igen, trots att det var några år sedan jág hade kennel, har funderat på någonting i Felix stil, för jag tycker att han oemotståndlig, likaväl som din Erik wub.gif

jag kan lova dej Berit att nu har jag ju Erik o så katterna Morris o Smokie o det är så mysigt me dom så jag kan rekommendera dej o skaffa en
för barnbarnen har man ju inte hela tiden ju
o mina bor ju 55 mil bort så wub.gif

jag vet att de e lätt o säga ,,men men så e de ju man får ändå inte bestäma över dom eller hur wub.gif rolleyes.gif smile.gif

så skaffa du en liten vovve de e mysigt o så får man sällskap o lagom mycke motion rolleyes.gif biggrin.gif

han min lilla ögonsten rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Erik är ju så himla rufsig och söt,
Jag kommer ihåg när jag hade kennel. Vid två tillfällen hade min drevertik nio valpar och varje valp skulle ha 50 pussar om dagen. Det var ett pussande dagarna i ända. Men det blev mycket trevliga hundar som familjehundar och kanoner på jakt vilket var syftet med just drever.
Hundar kan verkligen få oss att känna oss lyckliga

Vi får se om det är någonting på gång vecka 28.

mvh
Berit och pussa Erik på nosen ( den är som en svart läkerol)
yla
CITAT (Berit @ 29-06-2005, 22:10)
mvh
Berit och pussa Erik på nosen ( den är som en svart läkerol)

thihi jag har pussat o borstat på både Erik o katsen nu
så vi e alla så nöjda o glada
hoppas du visar va som händer vecka 28 va spännade
Berit
CITAT (oldwolfie @ 29-06-2005, 22:14)
CITAT (Berit @ 29-06-2005, 22:10)


mvh
Berit och pussa Erik på nosen ( den är som en svart läkerol)

thihi jag har pussat o borstat på både Erik o katsen nu
så vi e alla så nöjda o glada
hoppas du visar va som händer vecka 28 va spännade

Vaa, är Erik med här? Jag kan inte se honom bland alla dessa goa katter. Jag ser bara något vitt rufs.

mvh
Berit

wub.gif
yla
CITAT (Berit @ 29-06-2005, 22:32)
Vaa, är Erik med här? Jag kan inte se honom bland alla dessa goa katter. Jag ser bara något vitt rufs.

mvh
Berit

wub.gif

nääää Erik va ju me förut ju så jag tyckte Morris o Smokie skulle få va me ocksåå hihi
det vita rufset e ju morris mage ju rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon