netaave
Har varit bortrest några dagar, och saknat att läsa här. Gästspelat både hos kompisar i Lappland och på sommarkryss, dels på grönan igår, det som sänds nu till helgen, och på en danskryss.
Lånade värdparets dator och skummade lite, men kunde ju inte ge mig till att skriva.
Nu är jag hemma och tar en paus i städtagen. Ska fira midsommar med "huset fullt"
*Eko*
Kramar till dig Netave också! rolleyes.gif Och en riktigt trevlig midsommar!'
Önskar Eko
*Felix matte*
Visst var det du som spelade nyckelharpa... har du spelat i sommarkryss.... eller på grönan?

Kram till dig också wub.gif
netaave
CITAT (Felix matte @ 24-06-2005, 08:04)
Visst var det du som spelade nyckelharpa... har du spelat i sommarkryss.... eller på grönan?

Kram till dig också wub.gif

Nej nej, jag bara råkade vara där på Grönan när dom spelade in, men jag höll bara till på dansbanan, mina döttrar sitter däremot i publiken. Dom fick varsin skiva + autograf av Nanne så dom var saliga.

Har däremot varit i dina trakter i två dar.
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 25-06-2005, 00:41)
CITAT (Felix matte @ 24-06-2005, 08:04)
Visst var det du som spelade nyckelharpa... har du spelat i sommarkryss.... eller på grönan?

Kram till dig också wub.gif

Nej nej, jag bara råkade vara där på Grönan när dom spelade in, men jag höll bara till på dansbanan, mina döttrar sitter däremot i publiken. Dom fick varsin skiva + autograf av Nanne så dom var saliga.

Har däremot varit i dina trakter i två dar.

OK smile.gif

När du var häruppe... fick du känna av vår fantastiska värme eller.... tongue.gif biggrin.gif
netaave
Vilken värme??? laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (netaave @ 25-06-2005, 14:04)
Vilken värme??? laugh.gif

laugh.gif wub.gif ... men några dagar har vi ändå haft smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon