Full version: Kvällens skörd
Rossi
Jag var precis och kikade i jordgubbslandet och plockade 1,5 liter jordgubbar. Stora, röda, söta, fina gubbar. Vi orkade inte äta upp alla ...

Men mums vad goda de var!

wolkenkrabber
gullit, har finbns det inget att skörds sad.gif eller jo rabarber, men inget slår egenhändigt plockade jordgubbar en varm sommarkväll smile.gif
Rossi
CITAT (wolkenkrabber @ 20-06-2005, 19:54)
gullit, har finbns det inget att skörds sad.gif eller jo rabarber, men inget slår egenhändigt plockade jordgubbar en varm sommarkväll smile.gif

Jag hade gärna delat med mig till dig Wolkenkrabber! Där är så det räcker och blir över. Synd att du bor så långt bort! Å andra sidan - hade du bott närmare så hade du troligtvis haft dina egna jordgubbar! smile.gif
susan.e
Och snygga mot det blå bordet!!
wolkenkrabber
CITAT (Rossi @ 20-06-2005, 20:43)
CITAT (wolkenkrabber @ 20-06-2005, 19:54)
gullit, har finbns det inget att skörds sad.gif eller jo rabarber, men inget slår egenhändigt plockade jordgubbar en varm sommarkväll smile.gif

Jag hade gärna delat med mig till dig Wolkenkrabber! Där är så det räcker och blir över. Synd att du bor så långt bort! Å andra sidan - hade du bott närmare så hade du troligtvis haft dina egna jordgubbar! smile.gif

det ska du inte vara så säker på sleep.gif har inga jordgubbar, bara en smultronplanta rolleyes.gif
pejori
ser inte ett dugg goda ut mad.gif mad.gif så det så wink.gif wink.gif

(är bara lite avis)
sånna har inte jag wub.gif wub.gif wub.gif laugh.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon