Full version: Har ni sett?
Reserv
Har ni sett att det skapats en ny avdelning nu på morgonkvisten? Djur och natur, vilken tur för alla dom som inte tycker om att vara i den här avdelningen, men ändå knäpper många bra bilder. Kvar blir då vi som är förpassade till sandlådan, eller uppmanade att plocka ut vårat lag blink.gif Är det fotboll, Brännboll, Rugby eller vad är det som ska spelas? wink.gif unsure.gif Äh, skönt ska det bli i alla fall , nu när ingen klagar på att det finns såna som faktiskt vill ha lite skoj ibland. Ha det så bra i DJUR OCH NATUR alla duktiga fotografer (med digitalkamera sad.gif ) ni kan gärna titta in för en stunds avkoppling, tycker jag rolleyes.gif
*Eko*
Hej på dig Reserv...

Jag tillhör inget lag...
kommer aldrig att göra det heller
men jag har inget emot allvarliga diskussioner...tvärtom...jag finner det meningsfullt...
sandlåda eller inte...jag tillhör hellre entusiasterna för neoteniteorin än är en savannernas Tarzan...

MVH Eko rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 07:30)
vilken tur för alla dom som inte tycker om att vara i den här avdelningen, men ändå knäpper många bra bilder.

Vad är det för prat? wacko.gif
Har det gjorts några opionsundersökningar på odla.nu?
Man får väl lov att läsa och zappa mellan vilka avdelningar man vill? unsure.gif
*Eko*
det får man säkert ..jag tror inte det är det Reserv menar...
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2005, 21:36)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 07:30)
vilken tur för alla dom som inte tycker om att vara i den här avdelningen, men ändå knäpper många bra bilder.

Vad är det för prat? wacko.gif
Har det gjorts några opionsundersökningar på odla.nu?
Man får väl lov att läsa och zappa mellan vilka avdelningar man vill? unsure.gif

blink.gif Så du tycker inte att det va tur att det vart en ny avdelning för dom som önskade det? Jag tycker att den nua avdelningen vart helbra, mycket snygga bilder, det enda som inte är bra är att man känner sig så utanför när man inte har egen kamera. Missunnar du dom deras nya avdelning eller? Det finns ingen som hindrar dig att "zappa" mellan dom olika avdelningarna, vad är det med dig, har du ont nånstans? blink.gif wink.gif
*Eko*
Ibland är väl folk bara lite grann "på hugget" så att säga... eller vad tror du?
AvalonC
Reserv: Det känns nästan som att du muckar gräl... *ler*
Reserv
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:01)
Ibland är väl folk bara lite grann "på hugget" så att säga... eller vad tror du?

Lite ? Och vad ska man tro när dom är på hugget så fort man öppnar käften här? Jag är ingen mullig mansgris, men såna finns det ord för. sleep.gif
*Eko*
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:06)
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:01)
Ibland är väl folk bara lite grann "på hugget" så att säga... eller vad tror du?

Lite ? Och vad ska man tro när dom är på hugget så fort man öppnar käften här? Jag är ingen mullig mansgris, men såna finns det ord för. sleep.gif

Jag undrar en sak...
Just nu svarar du på inlägg...

men varför kan jag inte se att du varit inloggad de senaste 15 minutrarna?
Reserv
Jag ber hela forumet så väldans mycket om ursäkt för att jag över huvud taget hade mage att sätta in den här tråden i forumet. Jag skrev den innan nån annan hade varit inne i den nya avdelningen, och det var inte för att "mucka" som jag skrev den. Det var bara som en positiv information, för det var många som verkade vilja ha den nya avdelningen. Ni kvinnor, missuppfattar ni oss med vilje eller? wacko.gif
Reserv
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:08)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:06)
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:01)
Ibland är väl folk bara lite grann "på hugget" så att säga... eller vad tror du?

Lite ? Och vad ska man tro när dom är på hugget så fort man öppnar käften här? Jag är ingen mullig mansgris, men såna finns det ord för. sleep.gif

Jag undrar en sak...
Just nu svarar du på inlägg...

men varför kan jag inte se att du varit inloggad de senaste 15 minutrarna?

För att jag och 7 andra väljer att vara annonyma. sleep.gif
*Eko*
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:12)
För att jag och 7 andra väljer att vara annonyma. sleep.gif

Hur gör man och varför?? rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:19)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:12)
För att jag och 7 andra väljer att vara annonyma. sleep.gif

Hur gör man och varför?? rolleyes.gif

Logga ut, skriv in ditt användarnamn, skriv in ditt lösen och klicka på rutan det står att man vill dölja (eler nåt i den stilen) klicka sen för att logga in. Busenkelt, för att det alltid retar nån när man är inne. sleep.gif
*Eko*
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:23)
för att det alltid retar nån när man är inne. sleep.gif

Är ditt citat svaret på min fråga "varför"?

I så fall tycker du om att retas....
Reserv
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:25)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:23)
för att det alltid retar nån när man är inne. sleep.gif

Är ditt citat svaret på min fråga "varför"?

I så fall tycker du om att retas....

Citaten är just det "citat" från andra odlaiter, ädlare odlaiter. Jag sparar på dumma kommentarer bara, en jädra ful ovana rolleyes.gif

Nja, bäst att ta tillbaka det illa kvickt, inte direkt citat, men som jag tolkat innebörden av det som sagts. sleep.gif
*Eko*
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:32)
Citaten är just det "citat" från andra odlaiter, ädlare odlaiter. Jag sparar på dumma kommentarer bara, en jädra ful ovana rolleyes.gif

Nja, bäst att ta tillbaka det illa kvickt, inte direkt citat, men som jag tolkat innebörden av det som sagts. sleep.gif

Du får nog tänka igenom det där tror jag.... bara för att du själv skall slippa gå omkring med sådant obehag inom dig som en sådan tanke ändå väcker...var och en kan själv räkna ut konsekvenser.... därmed har jag sagt vad jag ville och i all välmening smile.gif
Reserv
CITAT (Eko @ 15-06-2005, 22:39)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:32)
Citaten är just det "citat" från andra odlaiter, ädlare odlaiter. Jag sparar på dumma kommentarer bara, en jädra ful ovana rolleyes.gif

Nja, bäst att ta tillbaka det illa kvickt, inte direkt citat, men som jag tolkat innebörden av det som sagts. sleep.gif

Du får nog tänka igenom det där tror jag.... bara för att du själv skall slippa gå omkring med sådant obehag inom dig som en sådan tanke ändå väcker...var och en kan själv räkna ut konsekvenser.... därmed har jag sagt vad jag ville och i all välmening smile.gif

huh.gif wink.gif och så vart det kvällen här då, jag förstår inte din kommentar till inlägget, vem känner obehag? Inte jag, jag blir mest bara förbannad för att jag inte ska få ha vilken bild jag vill, eller vilket citat jag vill (har också klagats på så det fick jag ta bort) Hur jag än vänder mig så har jag rumpan bak ändå, det går inte att vara alla till lags här inne. Då får man försöka se den humoristiska biten i det hela, fast det inte uppskattas alla gånger det heller tongue.gif
*Eko*
Hur vi än vänder oss så har vi alla rumpan bak, eller hur?
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:44)
Signaturer är icke önskvärda på forumet förrän man skaffat sig nån underlig typ av status (anser somliga)
Och den får absolut inte vara humoristisk
Att inte fråga andra forumister om lov att välja bild, anses som ohyffsat

Wupps? unsure.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 07:30)
Har ni sett att det skapats en ny avdelning nu på morgonkvisten? Djur och natur, vilken tur för alla dom som inte tycker om att vara i den här avdelningen, men ändå knäpper många bra bilder. Kvar blir då vi som är förpassade till sandlådan, eller uppmanade att plocka ut vårat lag blink.gif Är det fotboll, Brännboll, Rugby eller vad är det som ska spelas? wink.gif unsure.gif Äh, skönt ska det bli i alla fall , nu när ingen klagar på att det finns såna som faktiskt vill ha lite skoj ibland. Ha det så bra i DJUR OCH NATUR alla duktiga fotografer (med digitalkamera sad.gif ) ni kan gärna titta in för en stunds avkoppling, tycker jag rolleyes.gif

Haha, det var precis vad jag tänkte också imorse när jag såg att det blivit en ny avdelning - kanske kan det bli lite lugnare nu. Fast det tror jag inte på alls för alla vill nog vara med och leka i sandlådan iallafall.
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2005, 23:00)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 22:44)
Signaturer är icke önskvärda på forumet förrän man skaffat sig nån underlig typ av status (anser somliga)
Och den får absolut inte vara humoristisk
Att inte fråga andra forumister om lov att välja bild, anses som ohyffsat

Wupps? unsure.gif

Ska jag behöva förklara närmare, eller? sleep.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 23:01)
Ska jag behöva förklara närmare, eller? sleep.gif

Nej, inte intressant.
Har man behov/lust byta ego/vända kappan efter vinden, så gör det.
Reserv
Jag gör en förklaring för säkerhets skull.

1) jag hade en signatur men den blev kommenterad av "nån" som typ, och vad är det där för citat att ha, och dessutom så hade jag haft mage att svara på en fråga, [B]med den signaturen

2)Det humoristiska i min signatur kom sig av att det var fråga om jag var en kvinna eller ej med storlek 46 i pjucken och 196 cm. lång. Därav namnet Machokvinnan/Fjollmannen Reserv. Detta ogillades i högsta grad av "somliga"

3)Jag blev ombedd av en annan forumist att ta bort min signaturbild, jag diggar den och tycker att det var den mest passande odla hade,

Nu tycker jag att det är slut på dagens dos av psykoanalyser, ni får ta och psykoanalysera nån annan nu. Jag har snart vänt ut och in på mig. Låt mig åtminstånne få stryka mig slät igen rolleyes.gif
*Felix matte*
Men Snälla wub.gif ... Bry dig inte om diverse kommentarer... jag har fått jätteknäppa mail och pm. Visst ... det händer väl att man tar det "hårt" men jag har också lärt mig förstå att dem som skickar såna inte mår sååå bra.

Ingen ska behöva "lämna ut sig" eller förklara varför man har viss signatur mm. och lika lite ska någon ta på sig rollen forumpolis och bestämma vad och vem som ska få skriva. mad.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 23:11)
Jag gör en förklaring för säkerhets skull.

Men, reserv, ärligt?
Du skulle bli lika ledsen, om ingen kommenterat elelr sett alla dina signaturer?
Varför annars byta hela tiden? wink.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 15-06-2005, 23:51)
CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 23:11)
Jag gör en förklaring för säkerhets skull.

Men, reserv, ärligt?
Du skulle bli lika ledsen, om ingen kommenterat elelr sett alla dina signaturer?
Varför annars byta hela tiden? wink.gif

Det är skillnad på lessen, stött, förbannad, putt, jag försöker bara vara alla till lags men det går inte. Bilden tar jag inte bort, och signaturerna skiter jag fullständigt i om nån fattar eller inte, dom betyder nåt för mig. Jag skulle inte kunna bry mig mindre i huruvida nån läser och kommenterar mina signaturer, om jag läser andras så är det för att en del är skoj andra inte. Om dom inte är skoj eller jag inte fattar innebörden av dom, så inte fanken skulle jag kritisera dom för det. Den personliga profilen ska väl va just det, personlig? sleep.gif Och lägg ner allt snack om att va lessen eller inte må bra, jag mår alldeles prima och tänker fortsätta med det, och kan jag hjälpa damerna med nåt så ställer jag gärna upp. rolleyes.gif
groowymama
Underbara härliga bilder är det på det nya avdelning och jag tittar där mer än gärna och jag känner mig inte utanför fastän jag inte har digital kamera wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon