Anma
Muahahahahaaa vad kul! Ringde till bilmeck för min bil har fått för sig att gasa fast man har friläge... Killen sa att det sitter en givare på undersidan av insugsröret som förmodligen krånglar... Vi pratade lite till och så frågade jag " hur var det nu? var det på avsu..." ooops! ohmy.gif Stackarn i andra ändan började stamma... Kul det ska bli och lämna in bilen! tongue.gif
Rossi
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Du får säkert ett bra pris bara därför att!
Snakis
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Hoppsan så det kan bli! rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Caprice
laugh.gif laugh.gif


Caprice
Blomstertanten
Dom på verkstaden fick sej nog dagens bästa skratt ! biggrin.gif
Anma
CITAT (Blomstertanten @ 13-06-2005, 14:18)
Dom på verkstaden fick sej nog dagens bästa skratt ! biggrin.gif

och jag med! hehe
Vicke
Hejdade du dig vid "avsu.." eller hann du säga alltihopa? laugh.gif
Annlo
Ha, ha ja någe' roligt ska dom ju ha på verkstan också, eller hur!!!

Jag blir spontant att tänka på han, Dopping, (tror jag det var) på tv4 s morgonprogram som sa "Jag mötte stålmannen i hissen, tur att jag hade lite kryptonit i fit*an" ungefärligt citat...(istället för fickan då!)

Jag höll på att bryta ihop här hemma av skratt!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Anma
... alltihopa sa jag och så kom jag på mig själv och började skratta...tänkte bara vara lite finkänslig här på forumet, man vet aldrig hur känsliga folk är...

laugh.gif

Ingen annan som gjort bort sig på likande sätt?
Wera
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
För några år sedan hade några av våra bekanta tagit en söt liten hundvalp. Jag frågade vad den hette, men uppfattade inte riktigt och frågade igen
-Va? Gina eller Kina?
Du kan tänka deig hur det lät när man pratar på... "Va" och "Gina" flöt liksom ihop... sleep.gif
Och valpen hette Gina! laugh.gif
Bettson
Hade en gång en sekreterare som balnd annant skrev företagets tullpapper.

Det skulle skickas en reservdeltill utlandet. Hon visste inte riktigt vad det var så hon gick ut på verkstaden och frågade. Jo . det var en kulkik.

Hon var inte klokare för det men med verkmästarens hjälp sattes behövliga koder för tullpappren.

När kopiorna kom tillbaka så satte jag nästan kaffet i vrångstrupen av skratt. Flickstackarn satt ofta och pratade i telefon samtidigt som hon skrev och resultatet blev ofta därefter.

Benämningen på reservdeln hon skickat hade blivit kilk*k i pappren.

Denna gången lovade hon FRIVILLIGT att så snart viktiga papper skulle skrivas så skulle hon inte prata med kompisarna i telefon.

Förgyllde dagen gjorde hon i alla fall , för oss andra. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Wera
laugh.gif laugh.gif
O det blev väl inte skickat Bettson??!!
Gossen Ruda
Ni vet väl att en riktig raggarbrud kan suga igång en V8:a genom avgasröret? rolleyes.gif

Bäst att påpeka att jag inte tror på det själv. tongue.gif
Bettson
CITAT (Wera @ 13-06-2005, 15:18)
laugh.gif laugh.gif
O det blev väl inte skickat Bettson??!!

jo det var redan skickat, men inte det som stod på tullpappret. tongue.gif
groowymama
Ett gott skratt förlänge livet biggrin.gif
ah56
En kompis som arbetade på ett kontorsvaruhus skulle hjälpa en kund med en stämpelbeställning. Märket på stämplarna var Perma och kallades sålunda för Permastämplar. Tungan slant visst lite så det blev spermastämplar och viss förlägenhet infann sig. wub.gif wub.gif
Lasse*
Spännande!

Det tycks som att det utöver alla trädgårdsexperter här även finns de med annan expertkunskap.
Milex
Oxå på tullpapper. Från Electrolux. Långtradaren som skulle till Norge hade med sig 4 ton damsugare biggrin.gif
amaira
biggrin.gif biggrin.gif wub.gif
Lars-Olof Arvids
Ur en gammal uppsats: "De hade bara plats för fem personer i tältet, så skulle de ha sex fick de ligga på varandra".

Olle
farbror B

HAde tidigare en chef, som inte precis är känd för sina genomtänkta uttalanden... När han ilsknade till, visste man att han kunde få grodor att hoppa ur munnen...

När vi en gång, som alltid nuförtiden, klagade över budgeten, fräste han högt:

- Nu får ni rätta pungen efter matsäcken!
Monica M zon 4
Mamma var med en kompis på en plantskola. Kompisen ville ha en tjusig klängväxt. Dom letade upp en expedit och mammas kompis frågade: "Jag skulle vilja ha en klängväxt. Tror den heter klitooris." tongue.gif tongue.gif

Den stackars, rodnande expediten frågade om det möjligtvis var en klematis hon sökte.
farbror B
*skrattar* laugh.gif
Ewa L
I helgen som var var jag till min lokala handelsträdgård. Hörde i bakgrunden hur en herre frågade: Har ni ligister?

Både jag och innehavaren brast ut i gapskratt, det gick bara inte att hålla sig.
farbror B

Inte en freudianare, men ändå :


När vi var fodervärdar åt en islänning, ringde ägaren och berättade glatt:


-Nu har jag köpt ett ton emballage!



Här kanske man måste vara hästintresserad för att förstå det roliga och vad det handlar om wink.gif
Milex
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon