Full version: Godmorgon ....
råse-marie
Äntligen lite sol här i Västerås . wub.gif
AndreasBlomquist
För tredje dagen i rad så är det strålande sol här i Karlstad! Igår spenderade jag flera timmar i trädgården där jag låg tillsammans med familjen på en filt och bara njöt, åt glass och massa andra onyttigheter!
amaira
Gomorron, gomorron *sjunger jag glatt wub.gif *

Morgonen är strålande biggrin.gif . klar himmel och solsken som strilar genom trädens grönska, från en lågt stående sol.
råse-marie
CITAT (AndreasBlomquist @ 08-06-2005, 05:50)
För tredje dagen i rad så är det strålande sol här i Karlstad! Igår spenderade jag flera timmar i trädgården där jag låg tillsammans med familjen på en filt och bara njöt, åt glass och massa andra onyttigheter!

jaja ....men det räknas väl inte .....KArlstad där skiner väl sola hela tiden laugh.gif laugh.gif

men det lät mysigt .
Vi ska på gårdsfest hos mormor idag så det är verkligen passande väder wub.gif
AndreasBlomquist
tongue.gif Förvisso brukar Karlstad ha väldigt mycket soltimmar men de senaste veckorna har det varit dåligt med den varan.

Visste ni förresten att uttrycket "Sola i Karlstad" mynnar ifrån en servitris som levde för väldigt länge sen, tror det var i början av 1900-talet. Hon var alltid glad och strålande som en sol, och kallades helt sonika för Sola i Karlstad.

Gårdsfest låter helmysigt! Hoppas det fina vädret håller i sig då! biggrin.gif
råse-marie
Jo det brukar vara varje år med ponnyridning , dockteater , traktoråkning , gratis glass till barnen ( jag försöker alltid att se lite barnslig ut men det lyckas inte jämt .... laugh.gif )allsång och mycket mer .

Det har faktiskt varit fint väder varje år så HOPPAS att det fortsätter .... wub.gif
Monica M zon 4
Vi har sol här i Boråstrakten idag. Men det har varit kallt i natt. Fick skrapar rutorna imorse! sad.gif
gunvor
Varaslätten blå himmel o sol - vaknade kl 5 och tempen var +4. Inte mycket att hurra för här i Götaland!
labarradepan
oj, fler som är vakna nu.. hihi.. jag sitter på jobbet redan, börjar 6,30 så jag kollar lite här först smile.gif

Solen skiner här idag med smile.gif men hoppas det blir varmare idag .

Ha en kanon dag smile.gif wub.gif
Fialotta
Kanonväder hos mig oxå...ska bli 20 grader varmt här i dag...men jag måste jobba...hade velat vara hemma i dag o njutit, ha en bra dag ni andra smile.gif
Reserv
Sol här också, för omväxlings skull, och nästan ingen blåst alls efter senaste dagarnas halvstormar. Dock bara 8 grader rolleyes.gif
Rossi
Strålande sol i Skåne idag.
Summersun
Solsken här på andra sidan av viken också smile.gif
*Felix matte*
pisanggoreng
Sulawesii
Helt jäkla underbart!!!
pejori
sol och vindstilla här i Partille också biggrin.gif biggrin.gif
gunvor
CITAT (gunvor @ 08-06-2005, 06:13)
Varaslätten blå himmel o sol - vaknade kl 5 och tempen var +4. Inte mycket att hurra för här i Götaland!

men det utvecklades till en skön sommardag - mycket sol och värme!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon