*solis*
När han kom sa jag att det blir grekisk sallad med rostat bröd,sa han neeej det var han inte sugen på biggrin.gif
Men när han hade ätit sa han:det är jo JÄTTE GOTT smile.gif Och det tyckte jag själv med smile.gif

Ingredienser köpte jag ifrån butiken tvärsöver gatan hos en kurdisk man som har massor av intressanta matsaker smile.gif
netaave
Låter som en intressant butik, ska till Hedlandet till veckan, du kan väl pm:a och berätta var affären ligger mer exakt.
*solis*
skall göra smile.gif
AndreasBlomquist
Vad hade du för ingredienser då Solis?

Själv handlar jag alla ingredienser till greksallad i vår lokala ICA-butik... Fast det är klart att inget går ju upp mot att käka en greksallad nere i Grekland. Allt här hemma blir ju som en taskig imitation av originalet...
gunvor
Oh vad jag saknar lite invandrarbutiker med rolig mat , har bott här i flera år men inte lyckats hitta någon riktig än!
Konstaterade dock till min glädje att ÖB hade en hylla med lite roliga konservburkar.
*solis*
CITAT (AndreasBlomquist @ 07-06-2005, 02:02)
Vad hade du för ingredienser då Solis?

Själv handlar jag alla ingredienser till greksallad i vår lokala ICA-butik... Fast det är klart att inget går ju upp mot att käka en greksallad nere i Grekland. Allt här hemma blir ju som en taskig imitation av originalet...

I min sallad ingår;salladsblad,gurka,tomat,lök,oliver och grekisk ost.
Och den osten som jag köpte igår var så goooood!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon