*solis*
Jag själv tycker väldigt mycket om att skriva här på Småpratet och det är väldigt intressant att läsa vad andra har skrivit.

Och så har jag massor av funderingar om allt möjligt mellan himmel och jord smile.gif

Hur är det för er andra?
Sulawesii
Jag tycker om växter. Tycker om att diskutera. Tycker även om denna form av kravlösa vänskap.
andersen
CITAT (solis @ 31-05-2005, 17:33)
Jag själv tycker väldigt mycket om att skriva här på Småpratet och det är väldigt intressant att läsa vad andra har skrivit.

Och så har jag massor av funderingar om allt möjligt mellan himmel och jord smile.gif

Hur är det för er andra?

För mej så började det med att försöka att skriva så att folk förstår vad jag skriver, har haft problem hela mitt liv med att bokstäverna bråkar med mej, det har blivit bättre nu när jag får "öva att skriva här" och jag odlar helt giftfritt, det var många hårda debatter ang hur vi odlar våra grönsaker det gjorde att jag tyckte att det var intressant att vara här på forumet, numera är jag mycke imponerad av alla fina bilder som läggs ut på forumet och den breda kunskap som finns i djur och natur.
mamamaggan
CITAT (solis @ 31-05-2005, 17:33)
Jag själv tycker väldigt mycket om att skriva här på Småpratet och det är väldigt intressant att läsa vad andra har skrivit.

Och så har jag massor av funderingar om allt möjligt mellan himmel och jord smile.gif

Hur är det för er andra?

Samma här.

Ursprungligen kom jag hit får att få tips och råd om min trädgård . Sedan upptäckte jag småprat och här är jag nu.

Är mycket intresserad av människor och deras beteenden. Tycker om att läsa vad andra tycker och tänker.

Har nu varit sjukskriven i snart 4 år och saknar mitt jobb och mina härliga arbetskamrater enormt mycket. Det är också en av orsakerna till att jag " håller" till här.
Fröis
Jag letade efter tips och råd för trädgården och hamnade på odla.. sen hittade jag småprat. Avkopplande att bara skriva lite om ditt o datt. Kul med både djupare diskussioner som är tänkvärda och annat där man bara skriver lite. tongue.gif
Moniqa
ohmy.gif uops för det mesta så smyger jag bara runt här och tjuvläser alla inlägg...
Du tog mig på bar gärning Solis!

Moniqa rolleyes.gif rolleyes.gif
Annlo
Skriver ofta och frågar om alla möjliga och omöjliga saker!

Har på senare tid även upptäckt att småprats avdelningen är rolig även om det är svårt att komma in i "gänget" man får en känsla av att folk inte känner en så väl och då tas man inte upp i "gemenskapen"! ... inget ont i det, fullt förståeligt att vissa lär känna varandra mer rolleyes.gif

Man ska nog vara här oftare för att kännas bekant för alla!

Annlouice
Heddas matte
för att det är intressantare än aftonbladet.
lavendel2
Har kollat här ett par år tror jag....läser odlingstips och "tjuvläser" småprat! tongue.gif
Det blir inte så ofta... max en gång i veckan kanske..så jag funderar alltid ..när jag känner för att skriva nåt inlägg..är det nån vits med det..jag kommer inte att kunna svara på det på ett bra tag...ibland skriver jag nåt i alla fall..men oftast inte!! rolleyes.gif rolleyes.gif
Lavendel
*solis*
CITAT (Annlo @ 31-05-2005, 22:40)
Skriver ofta och frågar om alla möjliga och omöjliga saker!

Har på senare tid även upptäckt att småprats avdelningen är rolig även om det är svårt att komma in i "gänget" man får en känsla av att folk inte känner en så väl och då tas man inte upp i "gemenskapen"! ... inget ont i det, fullt förståeligt att vissa lär känna varandra mer rolleyes.gif

Man ska nog vara här oftare för att kännas bekant för alla!

Annlouice

DU: det är bara tuta och köra av hjärtans lust wub.gif Det gör jag och det är såååå härligt wub.gif
Biggan_
Det är avstressande och tidvis mycket underhållande och roligt. Dessutom får man del av andras tankar, bekymmer och glädjeämnen och får sej en tankeställare själv ibland. rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
farbror B


varför inte????
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fialotta
Tycker småprat är bra och lättsamt och
mycke trevliga odlaister här wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon