Tesa
Har haft datorn på reparation igen och surfat runt med min gamla ett par veckor IGEN...33,6 kb fixar den...trööööööögt kan man säga...så man har liksom inte kikat mer än nödvändigt nånstans...
Men nu så....jäklar... ska jag ta igen allt....50,6 kb/s känns ju som rena bredbandet ju...
Fast jag var ju på väg ut i trädgården när posten kom med datorn...såjag kanske ska väntamed att "taigen" tilli kväll...eller till det börjar regna iallafall...
Men jag blev ju sååååå GLAD när datorn kom hem igen wub.gif wub.gif wub.gif
Hoppas den kände det nu hur välkommen den var så att den inte går sönder mer....den har fått nytt grafikkort igen...andra gången sen jag köpte den i mellandagarna...
Man kanske skulle ta och döpa den så den känner att den är en VÄN...bilarna brukar ju få namn här ju...hmmm...får nog fundera på det... wink.gif
yla
grattis o hoppas din lilla Datte håller nu då
klappa den lite vänligt på skärmen o killa den lite på tangenterna så ska den nog känna s ej välkommen hem
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon