Full version: Grattis Eva och Zara!
Monica M zon 4
Stort grattis från mej! biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
STORA GRATTISAR till er båda två på er födelsedag!/Helen biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
Grattis Eva o Zara!

Ha en bra dag!
Åsa K, zon 1
Grattis från mej med biggrin.gif
Eva Swahn
Grattis Eva St.
Din stuga ligger så oförskämt fint att du behöver inte blåsa upp några ballonger eller pynta med serpentiner för att inrama din födelsedag till något extra. Vore jag i din geografi skulle jag vara lycklig nog med att sätta mig på en pall och glo över vattnet.

Men du kanske vill ha mer glam och stoj? Hoppas du får det i så fall.

Grattis medsyster!
Betty
Grattis båda två!
Almdalen
Grattis på födelsedagen, det är för er solen värmer idag.
Ingegerd biggrin.gif
Ann-Christine
Grattis på er båda två biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
Grattis Eva & Zara!
Hoppas dagen blev solig och glad. biggrin.gif
Eva i Skåne
Ett sent grattis. Ni har en timme kvar än, men jag ser att Eva är inloggad så hos dig har ni kanske firat färdigt rolleyes.gif Hoppas ni båda haft en bra dag.
Eva St
Ett JÄTTETACK för alla Grattishälsningar de värmde verkligen ikapp med vårsolen ska ni veta. Först firat här hemma ihop med släkt och vänner och sedan en tur på trädgårdsforum och där få så många gratulationshälsningar då känns det mer än gött ska ni veta.
Och Eva (i Skåne) det stämmer att vi firat färdigt och då tyckte jag att det absolut bästa avslutet på denna dag var en tur på forumet för det är som sagt något vanebildande och man vill ju inte avsluta födelsedagen med abstinens heller.
Och Eva (Swahn) måste bara tala om att snart bär det av till stugan och då ska jag sitta lycklig på min pall och bara njuta och glo ända fram till november någon gång då det bär iväg in till civilisationen igen och vore det inte för att vi saknar vintervatten så sutte jag nog där hela året om. Vi får väl se om det går att lösa på något sätt framöver.
Än en gång Tack för alla hälsningar !!!!
Kram Eva St
ZaraP
Men ojjjjjj... tack så jättehemskt mycket!!!
Så paff jag blev över att se mitt namn och ordet Grattis här!!
Jag har inte varit hemma under helgen, därav mitt sena svar!
Min present i torsdag blev över all förväntan! Min sambo
"kidnappade" mig i torsdags och åkte mot Stockholm. Jag fick välja
utflyktsmål så det blev lunch på Rosendals trädgårdscafé och
sen en tur till Älvsjömässan som började samma dag! Ibland ska
man ha tur!! laugh.gif
Tack igen allihopa, jättegulligt av er!

P.S Sitter vid ett fönster och tefatsstora snöflingor dalar ner.. sad.gif
Men det är säkert borta igen imorgon, vi har ju för övrigt haft
kanonväder här i Örebro sista 1-2 veckorna!
// Zara
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon