Full version: mitt webprojekt
TeliaNet
jag studerar webdesign där vi fått till projekt att göra en site.
jag gjorde först en site om frukter, den blev inte bra så jag började om på en ny site om hyundai.
den är nästintill klar, välkomna att surfa och titta!
ge mig tips på vad som ska ändras eller tilläggas!
själva siten ligger på min privata dator som jag kör IIS[internet info srvices]webserver på.
jag har dyn IP så jag kör ett program till DNS-servern som hela tiden håller reda på mitt ip.
gammelnalle
JAG hittar inte din sida Claes.
http://hyundaihi.no-ip.info/

CITAT
Sidan kan inte visas


(men du vet ju att jag och datorer INTE är riktigt synkroniserade... så det KAN mycket väl bero på mig och min dator...)
sleep.gif smile.gif smile.gif
TeliaNet
CITAT (gammelnalle @ 15-05-2005, 19:00)
JAG hittar inte din sida Claes.
http://hyundaihi.no-ip.info/

CITAT
Sidan kan inte visas


(men du vet ju att jag och datorer INTE är riktigt synkroniserade... så det KAN mycket väl bero på mig och min dator...)
sleep.gif smile.gif smile.gif

gå in på mitt ip: 81.230.91.128
skriv detta i webläsarn!
gammelnalle
HJÄLP!!!! VAR skall jag skriva in 81.230.91.128 ??

(jag sa ju att jag är dum med datorer.... smile.gif smile.gif smile.gif )
TeliaNet
där det nu står odla.nu
GoSatta
funkar inte alls, har du öppnat upp port 80 i din brandvägg om du har någon?
TeliaNet
nytt ip: 81.230.94.13!
HTTP port 80 öppnas väl av sig själv när man kör igång IIS?
kolla nu då om det funkar!
TeliaNet
funkar den nu då?
Ophelia
Nice!! biggrin.gif
GoSatta
fungerade för en stund sen men nu verkar det vara dött igen.
TeliaNet
ja men då är det väl bara att surfa på och komma met tips till mig. laugh.gif
Jejja
Tips:
Det är väldigt svårt att se vad det står när man klickar på Bilar i vänstra menyn. De alternativ som kommer upp (Atos, Getz m.fl.) borde synas bätte för att alla ska kunna se vad det står.