vitsippa2
Hej igen!
Jag har haft mycket att göra, så jag har inte skrivit på ett tag. Men har nu fått ett sprillans nytt datarum hemma så jag skall skärpa mig. sleep.gif
Om en vecka kommer det kycklingar hoppas jag wub.gif för Märta och Klara ruvar järnet. Egon har haft ganska tråkigt och mest sälskapat i redet brevid i 2 veckor nu. Snödropparna har kommit smile.gif och jag har börjat använda min jeansjacka!
kram
Helen i Skåne
Välkommen tillbaka! Du kan väl lägga in bilder när det blivit smått så att vi får se? smile.gif
Ina
Inte är du bortglömd!! Vilken ras är Märta och Klara? Orust....? Instämmer med Helen - vill hemskt gärna se bilder på småttingarna.... wub.gif
vitsippa2
Orusthöns är dom raringarna. aldrig har dom varit så fogliga som nu. laugh.gif
Nu skall jag ta ett ryck i mina studier och städa pärmar med papper och stenciler. i kväll skall jag måla i datarummet också!
Ina
Jag får hönsabstinens!!!! Vill också ha orustisar!!! NU!!!!

Har du möjlighet att lägga in foton..... wub.gif
vitsippa2
Du kan få en tupp av mig! he he en alledes galen en!
Jag har lite lite om tid, hade fotograafering för ett tag sedan. men jag vet inte vad den hemska digitala kameran gjorde med alla bilder. skall besöka datakunniga vänner till påsk. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon