Full version: Underbar väder men
Rossi
Det är underbart väder ikväll. Hög, kall luft, solen skiner, vindstilla. Det finns massor som behöver fixas utomhus och det hade varit härligt att göra det i det här vädret men vad gör jag istället? Jo, jag somnar i soffan efter att jag har ätit. Och jag som alltid vaknar när min man kommer hem och brukar hinna upp ur soffan innan jag blir "avslöjad" i min tupplur vaknade först när han satt bredvid mig i soffan.

Och, usch, vad yrvaken jag har varit ända sen jag vaknade. Helt groggy är jag.

Det har blivit lite sena kvällar för mig den här veckan så det var väl inte så konstigt att kroppen behövde ta igen den förlorade sömnen.

Jag har i alla fall varit ute och planterat om lite frösådda Zinniaplantor i större krukor nu.

Finns det fler som har brist på energi eller är ni alla ute och gräver och fixar? Till mitt försvar får jag väl säga att jag BRUKAR vara rätt flitig.
Snöflinga
Så med mig också ibland rolleyes.gif Gör långa dag för dag planeringslistor.... men när det gäller att gå från planering till handling brukar det fallerera.
Fast listorna är imponerande wub.gif
fruberglund
CITAT (Rossi @ 12-05-2005, 20:31)
Finns det fler som har brist på energi eller är ni alla ute och gräver och fixar? Till mitt försvar får jag väl säga att jag BRUKAR vara rätt flitig.

Har alltid dåligt med energi. Inte nog med att jag normalt sett är en väldigt lat och slö människa men nu när bebisen dessutom tvingar mig att gå upp och kissa varje natt så får jag aldrig sova ut känns det som.

Fast idag var jag jätteduktig och klippte gräset och när mannen kom hem satte vi upp sista panelerna i nya taket i badrummet och så städade jag lite biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Tjohoo för mig laugh.gif
farbror B

Har just nu en obändig energi, som verkar tåla allt.
Istället kan det vara så att jag blir irriterad över allt annat som ska göras, de vardagliga göromålen som stör min trädgårds/husuppgift.
Rossi
CITAT (farbror B @ 13-05-2005, 09:25)

Har just nu en obändig energi, som verkar tåla allt.
Istället kan det vara så att jag blir irriterad över allt annat som ska göras, de vardagliga göromålen som stör min trädgårds/husuppgift.

Så pass!? Ja, ja, du kanske kan cyber-skicka lite energi till mig?
farbror B

*skickar över massa energi*
smile.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 13-05-2005, 11:32)

*skickar över massa energi*
smile.gif

Mmmm, tack! Jag känner hur den flödar in i mig. Jag kommer att hinna med jättemycket i trädgården i helgen!

Kram
Rossi
farbror B
rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon