Full version: Ny medlem
Jasmin
Ville bara säga hej och tala om att jag är ny medlem. Jag heter Jasmin och bor på Gotland. För mig är detta med datorer något nytt. Jag håller på att lära mig. Har nyligen flyttat och fått en liten trädgårdsplätt. Också nytt för mig. Det känns som om detta forum kommer att passa mig. Ha det så gott. / Jasmin smile.gif
Sulawesii
Välkommen, Jasmin!!
Fenja
Hej och välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas här.
Mvh
Fenja
Biggan_
Välkommen Jasmin! biggrin.gif
Hoppas du skall trivas med oss!
Oftast uppför vi oss helt normalt här laugh.gif laugh.gif
Det är bara ibland som det mest liknar ett dårhus, men fanken va kul det är! tongue.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Jag har blivit väl mottagen här (är ganska ny) och det blir du alldeles säkert också! tongue.gif
Så välkommen skall du vara
Pia mitt i Skåne
Vad skoj med ännu en ODLAist. Här får man svar på de flesta av sina frågor och många goda vänner och skratt.
Välkommen hit.
amaira
CITAT (Jasmin @ 12-05-2005, 16:48)
Ville bara säga hej och tala om att jag är ny medlem.

Hej, Hej, Jasmin! *vinkar glatt med bägge händerna* Välkommen! wub.gif
Sulawesii
CITAT (Birgitta P @ 12-05-2005, 16:55)
Oftast uppför vi oss helt normalt här laugh.gif laugh.gif

När då???? blink.gif wacko.gif
Biggan_
CITAT (Sulawesii @ 12-05-2005, 17:50)
CITAT (Birgitta P @ 12-05-2005, 16:55)
Oftast uppför vi oss helt normalt här  :lol:  :lol:

När då???? blink.gif wacko.gif

Det brukar börja normalt på de flesta inlägg, men av någon anledning så spårar det ur tongue.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Men det är ju det som är så härligt, att det känns fritt och otvunget.
Huvudsaken att man respekterar varandra, och sen är det ju så att den som ger sig in i leken han får leken tåla!! tongue.gif laugh.gif tongue.gif (tänker mest på farbror B the He-man HeHeHe) rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif
gammelnalle
sällar mig till de övriga skribenterna och hälsar dig
VÄLKOMMEN!!


jo det förekommer att vi uppför oss helt normalt... men det behöver du inte ta någon hänsyn till...


antar att Gotland har speciella odlingsförhållanden??? kalkrikt? (jag vet inte ens vilken zon det är)
fruberglund
Välkommen önskar också frugan men växande mage biggrin.gif
Biggan_
CITAT (fruberglund @ 12-05-2005, 19:08)
Välkommen önskar också frugan men växande mage biggrin.gif

Fru Berglund väntar barn förstår du tongue.gif tongue.gif tongue.gif
pejori
japp...det gör hon rolleyes.gif
hon har inte käkat för mycket pannkakor inte smile.gif smile.gif
välkommen hit
det händer att vi är normala, men det brukar gå över när man varit medlem en tid unsure.gif unsure.gif
sen är det sandlådan som gäller biggrin.gif biggrin.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 12-05-2005, 19:14)
japp...det gör hon rolleyes.gif
hon har inte käkat för mycket pannkakor inte smile.gif smile.gif
välkommen hit
det händer att vi är normala, men det brukar gå över när man varit medlem en tid unsure.gif unsure.gif
sen är det sandlådan som gäller biggrin.gif biggrin.gif

och sagor är vi också förtjusta i laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
sagor är bra!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
yla
jopp välkommen du o de här e ett lysande ställe o lära sej alltmöjligt på tongue.gif
kerstin z5-6
Välkommen hit !
Hälsar K smile.gif
mamamaggan
Välkommen Jasmin

Ja ,som du redan förstått är det här ett kul ställe på alla vis laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif .

Men det finns också en massa kunskaper om allt som har med odla att göra som du snart kommer att upptäcka smile.gif .
Snöflinga
Hej Jasmin och välkommen hit önskar även jag dig, hoppas också att du skall trivas på detta, ibland förunderliga forum laugh.gif
Åsa - Alingsås
Hej hej!
Jag har själv bara varit här en kort tid, men redan hunnit med att köpa fler fröer än jag planerat (p.g.a. inspiration), gjort en rosönskelista (p.g.a. inspiration) övertalat min mamma att bara köpa kogödsel på påse (något jag aldrig hört talas om innan) och är på god väg ner i träsket! laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif Sloooorp, och välkommen! smile.gif
Inga från Närke
Välkommen hit från mig också.
Här diskuterar men hejvilt om allt och inget. T.ex. Sex o samlevnad, Jesus, skuggor, djur, sjukdomar, sagor, ord o ordspråk, dagens väder, dagens historer, dagens bild m.m.

Sedan har du ju de andra avdelningarna där man är mera trädgårdsinriktade, där men får inspiration m.m. och svar på allt mellan himmel och jord. Kan inte någon svara så hjälper de till att leta svaren.

Hoppas du kommer att trivas.
fruberglund
CITAT (pejori @ 12-05-2005, 19:14)
japp...det gör hon rolleyes.gif
hon har inte käkat för mycket pannkakor inte smile.gif smile.gif
välkommen hit
det händer att vi är normala, men det brukar gå över när man varit medlem en tid unsure.gif unsure.gif
sen är det sandlådan som gäller biggrin.gif biggrin.gif

Nä, men igår åt jag alldeles för mycket våfflor mmm...gott biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

När händer det att vi är normala? Det har jag nog missat i så fall laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Betty
Hej och välkommen hit Jasmin! Hoppas du ska trivas. smile.gif



Och du, man måste inte vara med i sandlådan om man inte vill, mna kan stå en bit ifrån och skratta åt de som kastar sand i ögonen på varann, om man vill... rolleyes.gif
Sulawesii
Hoppas att vi inte skrämde iväg henne......
Christoffer
Välkommen hit till odlarträsket!
Har du en gång fastnat, så kommer du inte ur det! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon