wolkenkrabber
Och hans morsa



smile.gif wub.gif
råse-marie
Oj va fint wub.gif
Jag såg några släktingar hör i Västerås för några dagar sen . smile.gif
Lady Hamilton
Dessa tror jag är släkt med en granne till din bambi. I allafall är dessa från Ö-sund laugh.gif



yla
dom e ju värda en o annan tulpan så vackra som dom är tongue.gif
Sulawesii
Ja, ett helt fält!
Rossi
Här nere hos oss har vi mycket rådjur och ser dem ofta. Som tur är har de inte hittat in till våra tulpaner - vilket är konstigt eftersom de håller till runt om och vi bor på landet. De söker sig ju in i villaträdgårdarna och det finns många här som avskyr rådjur just p.g.a. det.
amaira
Helt underbar bild Wolkenkrabber!! Stämningsfylld, med ett underbart ljus.

Älgkalvarna är också riktigt söta!!
Carina Josefsson
Vilken tjusig bild! Det gäller att ha kameran med sig- och redo!
biggrin.gif
Lilla Selma
Här har vi massor av rådjur - fem stycken brukar stå och titta upp på mig när jag vädrar sängkläderna på morgonen... Visst är de fina, det tycker vi också, men man får anpassa trädgården efter dem! wub.gif rolleyes.gif

I år har vi dock fått behålla tulpanerna - det har aldrig hänt förut!

Men det är sååååå sköööönt att bo på landet - mitt i naturen!

Kram från Selma wub.gif
lillalind
Men visst kan de väl få några tulpaner då och då, de är ju så underbart vackra! Minst vackra som tulpaner! tongue.gif Och ni har rätt, man borde alltid ha med sig kameran!!!
wolkenkrabber
själv får jag aldrig se rådjur där jag bor, på andra sidan vattnet, bilden var tagen på frösön vid arnjot, men jag har däremot sett räv o grävling på min gata, o en skenande häst, och i en park en bit bort kan man se harar, roligt att ni gillade bilden, synd att min zoom e så dålig annas hade jag kunnat via fler bilder där de syns lika väl som i denna bild
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon