Full version: Problem med sidan
mamamaggan
Är det någon mer än jag som har problem med sidan , den går ner varje kväll ungefär vid 10-tiden . Är det bara för många inne eller är det något annat? unsure.gif
Christoffer
Ja, jag har också haft problem med det.
yla
ja ibland verkar de väldigt tungrott wub.gif
ninnisky
har haft problem de sista två kvällarna - tungt som attan blink.gif
hera
Det går ju inte ens att komma in ibland wink.gif
bikiv
I går kväll märkte jag det också! Vid ca. 22-tiden. Se´n helt plötsligt lossnade det och flöt på som det brukar.

Det kan ju vara väldigt många som är inloggade samtidigt allra helst om det inte går att komma åt att logga ut!

Kanske Admin kan svara på detta?
mamamaggan
Vi verkar ha samma problem allihop så då kanske vi ska kontakta admin då . Hur gör vi det?
bikiv
Jag skickade just ett PM till forumansvarig (uppgifter finns på Indexsidan, längst upp till höger)
mamamaggan
Bra då är det gjort smile.gif och bra, jag fick lära mig något nytt idag också smile.gif .
*Felix matte*
Tror inte att forumansvariga kan göra något åt att det "sackar" ibland. Det får vi sätta på serverns konto. Trots att jag har bredband så är det ofta väldigt svårt att överhuvudtaget komma in på sidan... det mal och mal på och sen kommer "sidan kan inte visas" upp.
mamamaggan
Har samma problem som dig.

Men visst kan man väl göra något åt servern? Vet inte hur odla har det ordnat men jag antar att de hyr in sig på någon server. Om "leverantören "inte kan garantera att det funkar så går det väl att se till att den befintliga skaffar en kraftfullare server eller byta leverantör ? Det borde finnas något om detta i odlas avtal tycker jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon