ninnisky
Så skönt att det regnar.... men vi hade sedan länge planerat att ta itu med vår "framsida" av trädgården idag. Gräva upp gamla buskar, sätta ny häck??
och så sitter jag bara här framför datorn med odla.nu !!!!Det är alldeles för blött för att sätta igång ute. De köpta växterna klarar säkert någon dag till i sina krukor..
Egentligen trivs jag ...men mannen som just kom in säger att solen är på väg västerifrån biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
Här har det oxå regnat ett fint regn...nu blir det grönt fort som attan och i rabatterna växer ogräset i godan ro, får ta hand om sånt en solig dag smile.gif
*solis*
Här har det regnat under natten och det var jo bra eftersom jag nu slipper att vattna i rabatterna smile.gif
kristerh
Men... latis, det är perfekt att plantera när det är regn o blött ute wink.gif rolleyes.gif
krister
ninnisky
CITAT (kristerh @ 03-05-2005, 15:42)
Men... latis

Fy attan att du kom på mig......
Försökte ju hitta all världen ursäkter rolleyes.gif rolleyes.gif
kristerh
Tala inte om det för din man bara rolleyes.gif
krister
ninnisky
CITAT (kristerh @ 03-05-2005, 16:18)
Tala inte om det för din man bara rolleyes.gif
krister

Han är inte hemma - ute och tränar för Göteborgsvarvet, minsann sad.gif sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon