mamamaggan
Sitter här och tittar ut. Bilarna är alldeles vita av frost, likaså taken ( men det är nog bara jag som är vaken , ser ingen tomte heller). Nästan 6 minus. Brrrr!

Nu ringde äggklockan och äggen är färdiga. Får gå och värma mig med lite frukost-kaffe.

När ska denna nattkyla försvinna? Det är ju vår nu ju. Är det ingen som har talat om det för vädergudarna? wink.gif
amaira
CITAT (mamamaggan @ 23-04-2005, 05:23)
När ska denna nattkyla försvinna? Det är ju vår nu ju. Är det ingen som har talat om det för vädergudarna? wink.gif

Jag har försökt påpeka det, men de verkar upptagna med annat. Kanske är de på vårfest, och behöver is till drinken?
wolkenkrabber
CITAT (amaira @ 23-04-2005, 08:59)
CITAT (mamamaggan @ 23-04-2005, 05:23)


När ska denna nattkyla försvinna? Det är ju vår nu ju. Är det ingen som har talat om det för vädergudarna? wink.gif

Jag har försökt påpeka det, men de verkar upptagna med annat. Kanske är de på vårfest, och behöver is till drinken?

jag lider med mer, jag vet hur det känns med frost i juni och snöstorm i maj sad.gif hoppas det går över snart smile.gif
netaave
Ja visst är det trist, här har vi veteranmarknad idag och visst skiner solen på en blå himmel men det kunde väl få bli lite varmare.
KURT
Det är enligt SMHI fullt normala temperaturer, för årstiden. Men det är ju lite torrt, så regn eller varför inte lite snö. Vore ju inte fel.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon