anna_rispan
Jag upptäckte det i somras när jag skulle ut o plocka blåbär. Stövlarna va inte där de borde vara. Tilll saken hör att jag flyttade till en ny lägenhet i februari, men på vintern använder jag inte stövlarna så jag saknade dem inte förrens ett halv år senare. Nu undrar jag om det är någon som är synsk o kan se vart de är....

Eller är de förlorade i flytten... Konstigt i såfall.

Vill testa alla vägar innan jag går o köper ett par nya. Då dyker de säkert upp. rolleyes.gif
*solis*
hi hi, jag fick till mig att dina stövlar var inne eller vid vedbon biggrin.gif
anna_rispan
i såfall har någon tatt dem för mig... hmm, får väl kika hos någon släkting eller så om de har hamnat där.... men vddbod.... ja tack för det tipset!! smile.gif
Snöflinga
Har du verkligen packat opp alla dina flytt- kartonger wub.gif
*Felix matte*
Kanske ska du ta en titt i vindsförrådet där du fortfarande har lådor liggandes oöpnnade tongue.gif
Fenja
rolleyes.gif rolleyes.gif blink.gif
Lidl reade gummistövlar till vuxna för mellan 30 - 59 kronor här om dagen...
Mvh
Fenja
Caprice
Tror att dina stövlar står vid en vit spontvägg i ett äldre hus.. smile.gif


Caprice
mulle
Jag tror att du grävde ner dem i stället för de lökar du skulle plantera i höstas.... wub.gif tongue.gif biggrin.gif
Mulle
amaira
Jaa-a-då! Jag ser dem!

Tyvärr ser jag inte omgivningen så tydligt, så jag kan inte säga var de är...
*Behöver träna upp sin synskhet lite till*

Stövlarna är blommiga med lila och gröna ränder, eller hur!?? rolleyes.gif
anna_rispan
Tack för alla tips. Jag ska använda alla!! Mmmmm, skulle gärna vilja ha ett par såna där lila med ränder, men det är ett par traditionella gröna tretorn som har gått o gömt sig....
amaira
CITAT (anna_rispan @ 12-04-2005, 09:28)
men det är ett par traditionella gröna tretorn som har gått o gömt sig....

ohmy.gif Kära nån då ... nä, några såna ser inte jag heller. rolleyes.gif tongue.gif biggrin.gif .
ninnisky
I mitt garage står ett par gröna Tretorn - har du storlek 39 rolleyes.gif rolleyes.gif Kan det vara dom som har tappat bort? huh.gif huh.gif
anna_rispan
laugh.gif nej du kan vara lugn. fel storlek!
Blomstertanten
Jag ser dom ! Jag ser dom ! biggrin.gif

I min klädkammare står dom ju och gömmer sig ! Gröna Tretorn storlek 36/37 tongue.gif
anna_rispan
fel storlek igen, jag står på stor fot... tongue.gif
Kattgräs
De är där du ställde dem sist såklart. Eller där någon annan ställde dem. rolleyes.gif

Nån kommer förr eller senare att gissa rätt...
farbror B
bakluckan på en bil som du inte använder så ofta.
Fenja
Jag har ett par svarta stl 41 som jag kan donera....
Mvh
Fenja
cic
CITAT (Kattgräs @ 13-04-2005, 12:55)
De är där du ställde dem sist såklart. Eller där någon annan ställde dem. rolleyes.gif

tongue.gif *fniss*
snofsan
Eftersom du kanske inte använde dem i flytten och om vi antar att du har packat upp dem står dom antagligen tillsammans med allt annat som hör odling och förvaring till och är lite "småjordigt", nämligen:

gamla krukor
överbliven blomjord
blomkäppar
småspadar
blomfat
spannar
gödning
potatis
äpplen
gamla frön
lökar
plastpåsar
sopsäckar på rulle
tvättlinor
klädnypor
snören
mm
rolleyes.gif sleep.gif blink.gif unsure.gif sad.gif rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif

Snofsan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon