Full version: MELODIFESTIVALEN
Hans i Mälardalen
Vilket bidrag tycker du skulle ha vunnit melodifestivalen?
Fialotta
Mina favoriter var Jan Johansen o Pernilla Wahlgrens låt
tyckte låten va fin rolleyes.gif
abborrmaster
vaf... Jag kollade bidragen osså trodde den att jag inte ville rösta alls ju sad.gif
Ina
Melodifestival.... när var den?? huh.gif
abborrmaster
bara swenska bidragen asså--- Skit faktisk... tongue.gif Jonas Gardell hade väl nåt skämt som var kul men i övrigt rätt.... uselt... Men e man rastlös så e man!
Ina
Var det idag? blink.gif
abborrmaster
jo
Ina
... jag skall nog inte rösta... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
abborrmaster
Har jill johannsen eller vad hon kräizy in lavv som sjöng presis gjort plastikoperationer eller unsure.gif
Jörgen
Det var nog den sämsta, mest fjantigaste festival som har någonsin skådats. Är där någon som håller med? Fel låt vann. Jan Johansen och Pernilla var bäst. Jill Johnson var inte så tokig heller.
Vad menar du med det Simon? Vad vad där för fel på Jill? Hon var väl sexig för böveln?
Gunvor Nilsson
Tyckte jag hört alla förut - i flera år. Jag röstade faktiskt på Östen med restens Maria, det var den enda låt jag inte kunde sitta still till. Och så gick ju samtalskostnaden (en större del i alla fall) till Världens Barn. smile.gif
abborrmaster
CITAT (Jörgen @ 15-03-2003, 23:09)
Det var nog den sämsta, mest fjantigaste festival som har någonsin skådats. Är där någon som håller med? Fel låt vann. Jan Johansen och Pernilla var bäst. Jill Johnson var inte så tokig heller.
Vad menar du med det Simon? Vad vad där för fel på Jill? Hon var väl sexig för böveln?

jo men de känns som att de var typ half size förra gången jag såg henne men men... Minnet är otroget!
Jörgen
Det har jag inget minne av, att dom skulle ha varit mindre innan. Hon har alltid haft fina ......
Ralf
Vad är melodifestivalen för något?? Trodde att dom lade av sedan sillstryparen sjöng.....
abborrmaster
hehe jag kollade upp det de var inte små på de gammla bilderna heller laugh.gif
Exotic
Jag tittade och hur blev det wacko.gif wink.gif blink.gif
FEL LÅT VANNNNNNNN mad.gif mad.gif

Jill var våran låt i familjen...men det var flera som jag gillade
Jan & Pernilla,
sen Östen med resten....Tackt vänlig ..diggar den oxå laugh.gif
Tjaa där var lite ifrån mig...........
Och som man säger......
Smaken Är Som Baken....Den Är Delad *LOL* laugh.gif biggrin.gif

Hej Exotic
Eva Swahn
Nej, tacka vet jag MAGNUS CARLSSON han är bara så fruktansvärt söt och hypersexig och sjunger så himla bra och har sån karisma och scennärvaro och vilka ögon. Stön! Jag blir bara så svag...Med andra ord så vann fel låt eftersom Alcazar inte vann.

Jag tycker det hade varit mycket bättre om tjejerna som sjöng med Jonas Gardell hade sjungit med Magnus och Andreas.
lolo
Jag törs nästan inte tala om vilka två bidrag jag höll på, för de kom så otroooligt långt ned på resultatlistan................. wub.gif wub.gif Håller mig endast till ämnet KRUKVÄXTER hädanefter! laugh.gif (Smaken är som baken - det är då ett som är säkert!) Men man får väl ändå önska Fame lycka till i Eurovision Song Contest!

/Ann-Louise smile.gif
Ralf
Tänk om sillstryparen hade varit med! då du simon!
vilket gung det hade blivit
Erika zon 4
Mina favoriter var Jill Johnson och Sarek faktiskt, synd att Sarek inte kunde sjunga live bara, för låten är kanon tycker jag!
Iris i V-botten
CITAT (Eva Swahn @ 16-03-2003, 00:06)
Jag tycker det hade varit mycket bättre om tjejerna som sjöng med Jonas Gardell hade sjungit med Magnus och Andreas.

Var det inte bara den ena som var tjej?
Berith
CITAT (Iris i V-botten @ 16-03-2003, 09:38)
CITAT (Eva Swahn @ 16-03-2003, 00:06)

Jag tycker det hade varit mycket bättre om tjejerna som sjöng med Jonas Gardell hade sjungit med Magnus och Andreas.

Var det inte bara den ena som var tjej?

Kom att tänka på en replik i min favoritfilm just nu....
'Finns det några tekniker? - Ja, två.... och den ena är ensam.'
wub.gif biggrin.gif blink.gif biggrin.gif
belle
Pernilla å Jan var bäst!! Tur attt inte Fjanten med resten vann, usch vikken löjlig, urfjantig, skitdålig låt. Den låt som vann var väl rätt ok...
abborrmaster
CITAT (Ralf @ 16-03-2003, 00:47)
Tänk om sillstryparen hade varit med! då du simon!
vilket gung det hade blivit

doing thö omoralisk shlager festival?

Ja tänka sej vad folk höll på med konsitga grejr förritiden *host* *host* vi läste om sillstryparn på historialektionerna.. nae... hehe..
*Felix matte*
Jag är nöjd biggrin.gif Min favorit vann biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Simon, vem var sillstryparn?
Är det bara jag som inte vet tongue.gif
abborrmaster
Haha... Nationalteatern medlem om jag inte minns fel...

sånt här ska inte jag kunna men det kan jag...
e_sedell
jag hade annat för mej, skolade ut lite plantor och sådde. Bra mycket roligare än melodifestivalen laugh.gif biggrin.gif tongue.gif wub.gif
Gossen Ruda
Tänker inte rösta eftersom jag inte orkade plåga mig igenom hela sändningen. Men en reflektion orkar jag med och det gäller kjollängd. För några år sen såg jag hela jippot. Det slog mig då att dels var det väldigt unga artister och dels var det mycket lågt skurna byxor med vidhängande små toppar. Julafton för alla pedofiler att idka navelskådning!

Nu var det visst mest frågan om röstfiske hos alla tittande herrar. Alltså gällde det att visa så mycket innanlår som möjligt. Lite beklämmande. Heter det inte melodifestival? Inte för att jag ogillar lättklädda damer, investerar varje år i första numret av Slitz för att få almanackan (dräggel, dräggel), men var sak på sin plats. smile.gif
abborrmaster
heheh ruda... Qul ju.. E det första året? Råkade prenumrera ett tag men fan så jobbigt reklamförsäljare ringde upp mej med specialerbjudanden när jag inte hade råd längre...
Alexandra
Har gnolat på "Not a sinner nor a saint" hela dagen! En underbar låt wub.gif Bra scenframträdande oxå!!!
abborrmaster
uh för nästan samtliga låtar asså.... int fatt va glädjedödare men ööh... RYSA
Alexandra
Jill Johnsson var definitivt stiligast! Sämsta klädval gjorde nog Sångerska som framförde Hela världen för mig (har redan glömt vad hon hette!)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon