Full version: Träningsvärk
lisselbo
Slitet i växthuset igår har betalat sig i form av världens träningsvärk i ben, armar och rygg sad.gif .
Får väl se hur mycket man orkar göra idag.
fruberglund
Grattis, ett fint bevis på att du gjort något smile.gif

Och när det gäller trädgårdsarbete så är det värt lite träningsvärk eller hur.
lisselbo
Yes, det är skön träningsvärk
Rossi
Ja, nu under påskhelgen har jag rensat ogräs och mossa i rabatter + gått på två gympapass och idag efter passet gick jag in i styrketräningslokalen och körde lite i roddmaskinen. Efter middagen ikväll blev det dessutom promenad i det vackra vädret.

Ikväll slocknade jag i soffan, helt slut av vårvärmen och den fysiska ansträngningen och när jag vaknade var jag helt groggy.

I fredags hade vi underbart väder här nere i Skåne. Då gick vi ute i kortärmat och rensade i rabatterna och kunde sitta och fika på uteplatsen. Underbart!
farbror B
Ojoj låter som om ni jobbar för mycket. Fast det är klart, trädgårdsarbete är värt lite värk=)

Ni får väl be era respektive om lite massage efteråt då.
Oj Rossi, du låter vältränad smile.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 30-03-2005, 10:41)
Ni får väl be era respektive om lite massage efteråt då.
Oj Rossi, du låter vältränad smile.gif

Jo vars! Det är skönt att låta kroppen arbeta och känna hur värmen sprider sig. Musklerna behöver träning!

Min man brukar snällt ställa upp och massera mig närhelst jag ber om det.
farbror B
Mmm visst är det skönt när kroppen får sej en genomkörare smile.gif

Är det "må-bra-träning" du sysslar med mest eller snygga muskler? tongue.gif

tur att du har egen massör då, praktiskt rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon