Azeman
HEJSAN!

Har ni djursaker/tbh som står och skräpar, vad som hellst, till vilka djur som hellst!?
ex: burar, akvarium, terrarie, byggmaterial, matskålar, vatternflaskor, m,m.
(finns en "önskelista" på hemsidan)
Så då kan jag ta emot sakerna så slipper ni slänga! Små trasigt gör stort sett inget.

Hämtning kan ev. ske inom Hälsingland.

Vore mycket tacksam om ni hade nå "Gratis gåvor".
Även Loppis saker är välkommen!

Om ni har nå djur som ni inte kan ha kvar längre? något smådjur? tex, marsvin, hamster, kanin, råttor, m,m.
så finns det ett mycket bra hem här på landet i Söderhamn. God vård och kunskap finns och mycket kärlek.
Tar emot så långt det finns plats och kunskapen räcker!
Sedan försöker vi hitta ett nytt och kärleksfullt hem.
Djur som inte blir omplacerade får stanna hos oss hela livet, vi avlivar aldrig friska djur!
Så avliva inte ditt djur för du inte kan ha den kvar, ge det en chans!
Vi har även just nu lite djur inne som söker nytt hem!

För mera info och kostnader för att lämna in djuret/djuren, eller om ni vill hjälpa till på något sätt.
Så gå in på min lilla hemsida...
hemsidan: http://groups.msn.com/varengarden/_whatsnew.msnw

Vi behöver ditt stöd för att kunna fortsätta vår verksamhet och kunna utvecklas!

mvh Annie & Peter
Vi finns i Söderhamn

mejl: annie.gunnarsson@soderhamn.com

Vi är tacksamm för seriösa svar!
Fenja
Det är ett behjärtanvärt arbete ni gör, men jag är inte säker på att en en regelrätt annons av detta slag hör hemma här... Det är många andra som "smygannonserat" om sina verksamheter här som fått på pälsen för det.... Det kanske kan fungera bättre om ni vänder er till djurforum istället.
Mvh
Fenja
kristerh
CITAT (Fenja @ 21-03-2005, 20:28)
Det är ett behjärtanvärt arbete ni gör, men jag är inte säker på att en en regelrätt annons av detta slag hör hemma här... Det är många andra som "smygannonserat" om sina verksamheter här som fått på pälsen för det.... Det kanske kan fungera bättre om ni vänder er till djurforum istället.
Mvh
Fenja

Vaffödådå?? det finns ju många djurägare här, finns säkert någon som kan avvara någon gammal leksak, matskål eller vadsomhelst unsure.gif
krister
Sulawesii
Kan ej komma in på hemsidan!! Vill väldigt gärna se!!
Fenja
CITAT (kristerh @ 22-03-2005, 09:17)
CITAT (Fenja @ 21-03-2005, 20:28)
Det är ett behjärtanvärt arbete ni gör, men jag är inte säker på att en en regelrätt annons av detta slag hör hemma här... Det är många andra som "smygannonserat" om sina verksamheter här som fått på pälsen för det.... Det kanske kan fungera bättre om ni vänder er till djurforum istället.
Mvh
Fenja

Vaffödådå?? det finns ju många djurägare här, finns säkert någon som kan avvara någon gammal leksak, matskål eller vadsomhelst unsure.gif
krister

Jag tror att forumet skulle blir rätt trist om alla som har egna verksamheter lade ut annonser om det här... Det finns ju annonsforum som man kan använda till detta.
Om jag inte är helt fel informerad har Adrian som faktiskt har växter fått en del tillsägelser också. Det lär vara andra med...
Mvh
Fenja
amaira
Hej Azeman! Tycker också att ni gör ett viktigt arbete, heder till er wub.gif!

Så mycket "annons" är det väl inte, det handlar ju inte om att tjäna pengar för er del, utan att ta hand om djur som ingen vill ha.

Och att "be om sopor" (nåja, men folk kastar hur många fina och bra saker som helt) tycker jag är okej.

Här finns ju många djurtrådar och många djurälskare, så nog tycker jag att ditt inlägg platsar.
mulle
Azeman - jag tycker att inlägget är helt ok.
Och om Adrian inte hade länkat till sina sidor här på forumet så hade jag inte köttätande växter som väntade på mig på mässan...!!!
Mulle
Copycat
..
kristerh
CITAT (Fenja @ 22-03-2005, 10:22)
Om jag inte är helt fel informerad har Adrian som faktiskt har växter fått en del tillsägelser också. Det lär vara andra med...
Mvh
Fenja

Det har jag missat wink.gif om man inte gillar Adrians häftiga bilder och klagar på dem så kan man ju undra om man inte klagar för klagandets skull unsure.gif
jag tycker det är kul med dessa bilder.
krister
Azeman
CITAT (Azeman @ 21-03-2005, 19:54)
HEJSAN!

Har ni djursaker/tbh som står och skräpar, vad som hellst, till vilka djur som hellst!?
ex: burar, akvarium, terrarie, byggmaterial, matskålar, vatternflaskor, m,m.
(finns en "önskelista" på hemsidan)
Så då kan jag ta emot sakerna så slipper ni slänga! Små trasigt gör stort sett inget.

Hämtning kan ev. ske inom Hälsingland.

Vore mycket tacksam om ni hade nå "Gratis gåvor".
Även Loppis saker är välkommen!

Om ni har nå djur som ni inte kan ha kvar längre? något smådjur? tex, marsvin, hamster, kanin, råttor, m,m.
så finns det ett mycket bra hem här på landet i Söderhamn. God vård och kunskap finns och mycket kärlek.
Tar emot så långt det finns plats och kunskapen räcker!
Sedan försöker vi hitta ett nytt och kärleksfullt hem.
Djur som inte blir omplacerade får stanna hos oss hela livet, vi avlivar aldrig friska djur!
Så avliva inte ditt djur för du inte kan ha den kvar, ge det en chans!
Vi har även just nu lite djur inne som söker nytt hem!

För mera info och kostnader för att lämna in djuret/djuren, eller om ni vill hjälpa till på något sätt.
Så gå in på min lilla hemsida...
hemsidan: http://groups.msn.com/varengarden/_whatsnew.msnw

Vi behöver ditt stöd för att kunna fortsätta vår verksamhet och kunna utvecklas!

mvh Annie & Peter
Vi finns i Söderhamn

mejl: annie.gunnarsson@soderhamn.com

Vi är tacksamm för seriösa svar!

Råkade ta dit den gamla hemsdia adressen, här är den: http://groups.msn.com/omplaceringen/_wha...

=)....

Jag smög la ut den här för jag tänkte om det kanske fanns nån som hade typ då loppis saker eller nå djursaker. För dom flästa har djur, annars så tycker jag att alla har nånting att göra med djur som är hemlösa och liknande, osv.
Om alla hjälps åt så skulle vi ex inte ha hemlösa katter som springer överallt, ex folk som klagar på att katten kissar på tomten, men om man hjälps åt, så försvinner juh det... *dålig på att förklara* men men... hejdå =)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon