Full version: vad betyder kuverten?
*Eko*
ohmy.gif
Hej!
Jag är inte särskilt van vid chatsidor.
Kan ni tala om för mig vad dessa kuvert före rubriken betyder, JOO, jag ser på listan att det är "öppet inlägg", "låst inlägg", "hett iinlägg" osv. men vad BETYDER det???? blink.gif wacko.gif wink.gif blink.gif wacko.gif laugh.gif ohmy.gif tongue.gif wink.gif sleep.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif
pejori
titta längst ner där du väljer vilket inlägg du läser. där står det wub.gif wub.gif
scrolla bara ner wub.gif
Ina
Grönt kuvert ; Alla får skriva här, det är ett mindre antal inlägg skrivna om ämnet

Grönt kuvert med en prick; Som ovan, men här har du själv redan skrivit ett eller flera inlägg

Rött kuvert ; Alla får skriva här, det är många inlägg gjorda

Rött kuvert med en prick; Som ovan, men här har du själv redan skrivit ett eller flera inlägg

Gult kuvert ; Alla får skriva, det finns en omröstning som du kan delta i

Gult kuvert med en prick; Som ovan, men här har du själv redan skrivit ett eller flera inlägg



Kuvert med lås; Webmaster har gjort så att det inte går att skriva fler inlägg

Bleka färger på kuverten innebär att ingen har skrivit nåt nytt inlägg sedan du var här sist
pejori
AAAAAAA missuppfattade frågan helt laugh.gif laugh.gif laugh.gif
välkommen hit EKO smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon