Full version: Antal inloggade
Gunilla i Arboga
Har förut kollat nånstans hur många som är inloggade för tillfället, men jag hittar inte det nu.
Helen i Piteå Zon 5
om du går till indexsidan så ser du det längst ner. / Helen
Eva St
Gå längre ner på indexsidan där har du en ruta med statistik i den hittar du det
Irene_L
Klicka på "visa hela listan"
mvh
Irene
Gunilla i Arboga
Ja, det var på indexsidan !!! biggrin.gif Tusen tack. Det är ju alltid roligt och "se" er alla.
carol
Vad är det för skillnad på anonyma och gäster som är inloggade?
*Felix matte*
CITAT (carol @ 08-03-2005, 08:14)
Vad är det för skillnad på anonyma och gäster som är inloggade?

När du loggar in så kan du välja att vara anonym...finns en ruta att bocka i.
carol
Menar du att jag kan göra det som registrerad medlem? Varför skulle jag behöva göra det... huh.gif Är det om man stött sig med någon och inte vågar visa sitt rätta jag då? Jag förstår nog fortfarande inte riktigt... sleep.gif
*Felix matte*
CITAT (carol @ 08-03-2005, 09:01)
Menar du att jag kan göra det som registrerad medlem? Varför skulle jag behöva göra det... huh.gif Är det om man stött sig med någon och inte vågar visa sitt rätta jag då? Jag förstår nog fortfarande inte riktigt... sleep.gif

Vad är det du inte förstår? Det är absolut inget du behöver göra...helt frivilligt är det att logga in som anonym och inte tror jag, nej jag vet att man inte gör det för att man "stött sig" med någon.
Visa sitt rätta jag?!? Hur menar du då?

Du kan i vart fall inte skriva inlägg anonymt och bra är väl det smile.gif

Det händer faktiskt att jag loggar in anonymt och då beror det på att jag är trött och vill läsa inlägg men orkar inte skriva. (kanske jag har frågat om något, fått svar och fråga tillbaka)
ja nu kanske du förstår varför man (åtminstone jag) ibland loggar in anonymt. smile.gif
pisanggoreng
Loggar du in varje gång, Felix matte?

Jag har loggat in en enda gång, och sen är jag inloggad, även om datorn stängs av eller flyttas. Verkar jobbigt att logga in hela tiden,,,
*Felix matte*
CITAT (pisanggoreng @ 08-03-2005, 20:54)
Loggar du in varje gång, Felix matte?

Jag har loggat in en enda gång, och sen är jag inloggad, även om datorn stängs av eller flyttas. Verkar jobbigt att logga in hela tiden,,,

Visst gör jag det smile.gif Eftersom jag tömmer cookies och temporära filer då o då ...så "försvinner" jag även om jag hade valt att vara ständigt inloggad.

Varför jag tömmer cookies och temporära filer ...jo det gör jag efter att ha besökt utländska sidor...Kanske är jag "fjanträdd" men...bäst att ta det säkra före det osäkra tongue.gif rolleyes.gif biggrin.gif

Inte för att jag vet vad eller om nåt kunde hända utifall jag inte gjorde det unsure.gif Men...som sagt tongue.gif
kerstin z5-6
javisst med bonnabredband får man minsann tömma coccies o ha sig ofta -och logga in -ofta .. ibland ids jag inte utan läser bara -då är man ju anonym ..Inget konstigt med det
Betty
Jag kör Ad-aware en gång i veckan men jag loggar aldrig ur när jag lämnar forumet.
pisanggoreng
CITAT (Betty @ 08-03-2005, 21:17)
Jag loggar aldrig ur. Kör Ad-aware en gång i veckan.

Samma här!
*Felix matte*
CITAT (pisanggoreng @ 08-03-2005, 21:24)
CITAT (Betty @ 08-03-2005, 21:17)
Jag loggar aldrig ur. Kör Ad-aware en gång i veckan.

Samma här!

Jag kör den också nästan dagligen...fast ibland så glömmer jag tongue.gif och nu har jag nog glömt den ett par veckor...minst ohmy.gif (kom jag på just nu)
laugh.gif sad.gif biggrin.gif
Berith
CITAT (Felix matte @ 08-03-2005, 19:59)
Du kan i vart fall inte skriva inlägg anonymt och bra är väl det  :)

Neej, det kan man inte - men man kan vara anonym och skriva inlägg! Fast det var kanske inte så du menade... wink.gif

Enda skillnaden på att vara anonym eller inte, är att du är synlig/osynlig bland besökarna. Jag är anonym här varje gång, och jag är inte ensam. Efter en diskussion (ett tips?) för ett tag sen har vi AO blivit fler och fler. sleep.gif
carol
CITAT (Berith @ 09-03-2005, 07:11)
Efter en diskussion (ett tips?) för ett tag sen har vi AO blivit fler och fler.

Felix matte - Det var det jag menade med att "stöta sig med någon". Jag har också bara loggat in en gång och därför kom jag inte ihåg att det fanns någon ruta att kryssa i, jag trodde först att det var för dom som inte var medlemmar.

"Visa sitt rätta jag" menade jag helt enkelt bara att visa sitt användarnamn så att folk vet att det är jag som är där. Vill man inte det så måste det ju bero på något.

Alltså, även om jag bara går in för att läsa något och är trött så tänker inte jag tanken att jag inte behöver visa mitt namn. Vad är det som är jobbigt? Skiver folk jobbiga privata meddelanden eller...? unsure.gif

Det här var en helt oskyldig fråga och jag har och hade inte avsikten att förolämpa eller anklaga någon för något.
*Felix matte*
Vet inte varför du tror det...men NEJ jag får inga jobbiga PM...bara trevliga från lika trevliga medlemmar biggrin.gif


jag skrev..
då beror det på att jag är trött och vill läsa inlägg men orkar inte skriva.

förolämpa eller anklaga????? har väl ingen uppfattat som

nu ska jag ta en cykeltur Ha en bra dag biggrin.gif
Berith
CITAT (carol @ 09-03-2005, 07:49)
CITAT (Berith @ 09-03-2005, 07:11)
Efter en diskussion (ett tips?) för ett tag sen har vi AO blivit fler och fler.

Felix matte - Det var det jag menade med att "stöta sig med någon". Jag har också bara loggat in en gång och därför kom jag inte ihåg att det fanns någon ruta att kryssa i, jag trodde först att det var för dom som inte var medlemmar.

"Visa sitt rätta jag" menade jag helt enkelt bara att visa sitt användarnamn så att folk vet att det är jag som är där. Vill man inte det så måste det ju bero på något.

Alltså, även om jag bara går in för att läsa något och är trött så tänker inte jag tanken att jag inte behöver visa mitt namn. Vad är det som är jobbigt? Skiver folk jobbiga privata meddelanden eller...? unsure.gif

Det här var en helt oskyldig fråga och jag har och hade inte avsikten att förolämpa eller anklaga någon för något.

Nu är det jag som blir lite fundersam här.... unsure.gif Anledningen till att jag är här anonymt har inte med nåt av det du skriver.

Kan du precisera vad du menar med att citera mej och förklara för Agneta på det sättet?? huh.gif

Förut hade jag bredband och var uppkopplad på internet från klockan 6 på morron till sena kvällen (ååh ljuva bredbandstid! wub.gif ) och då var jag inloggad anonymt, mest för att andra inte skulle se att jag var på odla så mycket... sleep.gif Absolut inget att skämmas för, men folk kunde ju få för sej att jag inte hade nåt "riktigt" liv... laugh.gif
carol
Men ingen tvingar dig väl att skriva?

Jag har aldrig trott att du har fått otrevliga pm, du har alltid verkat trevlig av det jag har läst. smile.gif
Berith
carol...! undrar fortfarande vad du menar. unsure.gif
Posse
CITAT (carol @ 09-03-2005, 07:49)
"Visa sitt rätta jag" menade jag helt enkelt bara att visa sitt användarnamn så att folk vet att det är jag som är där.  Vill man inte det så måste det ju bero på något.

Alltså, även om jag bara går in för att läsa något och är trött så tänker inte jag tanken att jag inte behöver visa mitt namn. Vad är det som är jobbigt? Skiver folk jobbiga privata meddelanden eller...?  :unsure:

Det här var en helt oskyldig fråga och jag har och hade inte avsikten att förolämpa eller anklaga någon för något.

Av "närvarolistan" bör man också kunna göra vissa antaganden via uteslutningsmetoden, vilket jag förmodar kan vara anledningen till att användarnamn som jag inte kan påminna mig sett varit inloggade samtidigt, numera tycks ha slutat visas alls i listan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon