kristerh
De skriver alltid först något negativt som tex i dag att drottning elisabeth vägrar att gå på brölloppet, sedan kommer frågan: vem skulle du vilja ha som svärmor unsure.gif och sedan radar de upp ett antal både satkärringar o snälla gosiga svärmödrar. Jag svarade givetvis att jag ville ha freivalds som svärmor biggrin.gif
Men det gemensamma med dessa undersökningar är att det alltid skrivs negativt om något/någon sedan frågar de vad man tycker om den personen eller den saken de frågar om.

Och dessa frågor i tv som betalar programmen som tex i äntligen hemma i går, man kan "vinna" 5000:- om man ringer ett nr som kostar endast 9,90 eller vad det är, det finns sådana där ring nr i de flesta program nuförtiden,
om tex 100.000 ringer ett sånt nr så blir det 990.000:-
snacka om affärsidé, de ringande betalar programmen flera gånger om,
brukar ni ringa på sådant? jag gör det aldrig.
krister
amaira
Inte jag heller. Aldrig.
Sulawesii
Näpp.
*solis*
Nej
Betty
Nix, aldrig!
Irene_L
Jag har inte heller gjort det. Jag tycker att det är så fåniga alternativ (alltså de svaren som inte är rätt). Det kan knappt vara någon som inte kan det rätta svaret. Då tror visst tv att många ska ringa wink.gif .jag blir istället irriterar och ringer absolut inte mad.gif
mvh
Irene
ninnisky
never, ever
Airamya
Instämmer med samtliga ovanstående talare smile.gif
Eva i Skåne
Ringer heller aldrig.
jendah
Aldrig...
*Felix matte*
Ringer aldrig!
och förresten...varför frågas aldrig vem man vill ha till svärfar wink.gif
räknas i de till familjen, eller...
renate
Aldrig unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon