Full version: Melodifestivalen
miiapiia
Vad sysslar dom med dom som bestämmer låtar i melodifestivalen?

De bidrag som varit med i de första två programmen är ju rena
bottenskrapet och vart i hela friden hittar de dessa artister?

Ska detta va det bästa Sverige har att erbjuda då kan man bli mörkrädd.
kristerh
Jag håller med, speciellt helgens "festival" var bara sk.. inte en enda bra låt, tror inte att svt vill arrangera, det kostar nog för mycket wink.gif
krister
ninnisky
blääääääääääääääää för det programmet - det måste ju snart gå mot sin ände. rolleyes.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
kristerh
Dessutom tycker jag att de så kallade komikerna inte var speciellt roliga wink.gif
schyffert o co, reagerade speciellt på de sk vitsarna om finländare (kniv) och danskar, kommer inte ens ihåg vad det handlade om, tror inte att finnarna varken super mer eller slåss med knivar mer än svenskar,
Undrar varför de inte drog vitsar om alla andra folkgrupper som var representerade när de ändå höll på, fast då hade de väl blivit anklagade för rasism wink.gif
krister
miiapiia
Jodu kristerh tänk om dom sagt liknande saker om t.ex turkar eller om muslimer överhuvudtaget, hjälp vilken folkstorm......
kristerh
CITAT (miiapiia @ 21-02-2005, 15:25)
Jodu kristerh tänk om dom sagt liknande saker om t.ex turkar eller om muslimer överhuvudtaget, hjälp vilken folkstorm......

Törs inte tänka på det...då hade de nog fått lägga ner svt wink.gif
krister
pejori
CITAT (miiapiia @ 21-02-2005, 15:25)
Jodu kristerh tänk om dom sagt liknande saker om t.ex turkar eller om muslimer överhuvudtaget, hjälp vilken folkstorm......

ja jisses vilket LIV det skulle bli då laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gossen Ruda
Nåja, jag råkade komma in på reprisen idag när jag skulle kolla text-tv. Nån som sjöng på nåt utrikes språk men just det kan kvitta, jag kollade mest på dom 3 unga dofsingarna som struttade omkring och visade benen och andra kroppsdelar. Dräggel-dräggel. Mer sånt, döp om programmet till Svenska dansfestivalen. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon