Full version: Kärt besök idag
Eva St
Hade bakdag idag och mitt i baket ringer en kompis som jag var arbetskamrat med för hundra år sedan till mig och undrade om hon kunde få en kopp kaffe - oooom hon kunde få jag blev jätteglad och gissa vad hon har med sig när hon kommer istället för blommor som hon sa------------- Jo en påse så-jord och på den satt 4 påsar med fröer fastklistrade det var den bästa blomma jag fått på mycket länge
Helen i Piteå Zon 5
Förstår att du blev glad för såjorden + fröpåsar, det är en av de bästa presenterna man kan få rolleyes.gif sånt uppskattar även jag jättemycket. Hoppas ni hade en trevlig kaffestund med nybakat bröd. /Helen
Agger
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 18-02-2005, 22:23)
Förstår att du blev glad för såjorden + fröpåsar, det är en av de bästa presenterna man kan få rolleyes.gif sånt uppskattar även jag jättemycket. Hoppas ni hade en trevlig kaffestund med nybakat bröd. /Helen

Ja, det var ett trevligt initiativ, det finns så mycket man kan ge bort som man inte tänker på.

(Hallå Helen i Piteå, själv bor jag i Älvsbyn)
Eva St
Om vi hade!!!!
Mycket prat och mycket skratt - förlänger ju livet har jag hört och efter idag är det nog risk att jag blir lastgammal och nybakade bullar gjorde ju inte heller ont. Ibland behövs det inte mycket för att förgylla tillvaron och hennes besök idag tillsammans med jord och fröer var just en sådan där guldkant på tillvaron som man så väl behöver ibland biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (Agger @ 18-02-2005, 22:29)
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 18-02-2005, 22:23)
Förstår att du blev glad för såjorden + fröpåsar, det är en av de bästa presenterna man kan få  :rolleyes:  sånt uppskattar även jag jättemycket. Hoppas ni hade en trevlig kaffestund med nybakat bröd.   /Helen

Ja, det var ett trevligt initiativ, det finns så mycket man kan ge bort som man inte tänker på.

(Hallå Helen i Piteå, själv bor jag i Älvsbyn)

Hej Agger! Kul med fler forumister härifrån trakterna, nu får du dra dig mot Piteå i sommar och hänga med på forumträffarna vi har både här och runt Burträsk. biggrin.gif
Agger
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 18-02-2005, 23:19)
CITAT (Agger @ 18-02-2005, 22:29)
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 18-02-2005, 22:23)
Förstår att du blev glad för såjorden + fröpåsar, det är en av de bästa presenterna man kan få  rolleyes.gif  sånt uppskattar även jag jättemycket. Hoppas ni hade en trevlig kaffestund med nybakat bröd.   /Helen

Ja, det var ett trevligt initiativ, det finns så mycket man kan ge bort som man inte tänker på.

(Hallå Helen i Piteå, själv bor jag i Älvsbyn)

Hej Agger! Kul med fler forumister härifrån trakterna, nu får du dra dig mot Piteå i sommar och hänga med på forumträffarna vi har både här och runt Burträsk. biggrin.gif

Tack, gärna!!
*solis*
ÅÅÅÅÅ: nybakade bullar och trevligt sällskap, det är grejer det biggrin.gif
Eva St
Kan veta att det kändes gott
zaaritha
Låter verkligen jättetrevligt!!
Eva St
Det är sådana där stunder man får suuuuga på länge
zaaritha
Ja--det stämmer--så´nt är värt mycket!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon