boelzon4
Håller på och håller på... loggar in, skriver lösenord, skriver namn, skriver e-postadresser... men hela tiden blir det nåt fel. Jag är ju inloggad! jag finns! Varför blir jag utkastad hela tiden när jag försöker skapa ett album?
Upplägget på den här sajten stinker!!!!
kerstin z5-6
Du kan inte ha samma lösen i album som här ? är det felet månne ??
Fenja
CITAT (boelzon4 @ 14-02-2005, 22:18)
Upplägget på den här sajten stinker!!!!

Det kanska bara är skit bakom spakarna? tongue.gif biggrin.gif (Jag skämtar!)
Så här svarade Ingemar, webbisen, en annan som hade samma problem som du idag:
Om du inte fått några uppgifter i ett mail och det står felaktig mailadress när du försöker med "glömt lösenord" så beror det säkert på att du fyllt i fel e-postadress när du la upp albumet.

Gör ett försök att skapa ett nytt album så går det säkert bättre!

--------------------
/Ingemar

Mvh
Fenja
Virgo
CITAT
Du kan inte ha samma lösen i album som här ? är det felet månne ??


jo det kan man, i varjefall om man har det lösenordet jag har.

Men håller med om att det är liiite skumt att om man är inloggat här i forumet så måste man även logga in sig i sitt album om man vill göra nåt där.
Nåja det finns väl ett skäl till det oxå.
Fenja
Jag har också samma lösenord, så det är nog inte det som krånglar... Jag tror att det är en säkerhetsgrej, att om man har siten öppen så ska vem som helst inte kunna ta sig in i albumet i alla fall.
Mvh
Fenja
Eva St
Men jag behöver inte logga in mig i albumet om jag är inloggad här när jag vill fixa något där
Ingemar
I forumet går du in under "Inställningar" och där det står "Logga in" ser du till att valet "Aldrig" är markerat och så klickar du på "Ändra".

Förmodligen är valet "Alltid" markerat nu.

CITAT (boelzon4 @ 14-02-2005, 22:18)
Håller på och håller på... loggar in, skriver lösenord, skriver namn, skriver e-postadresser... men hela tiden blir det nåt fel. Jag är ju inloggad! jag finns! Varför blir jag utkastad hela tiden när jag försöker skapa ett album?
Upplägget på den här sajten stinker!!!!
boelzon4
Ingemar! det var nog det som var felet-det stod aldrig och jag ändrade det till alltid.
Testar igen senare, tack!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon