fruberglund
Får väl se om telelinjen klarar sig den här gången smile.gif

Det blåser rätt rejält här ikväll, har alltid gillat när det viner i knutarna men efter senaste stormen känns det helt enkelt inte lika mysigt längre.

Fast smattret mot rutan när det regnar är nog ändå det allra mysigaste ljudet (när man får sitta inomhus uppkrupen i soffan med en filt såklart smile.gif )

Natti natti för ikväll smile.gif
amaira
Gonatt!

Snart ska även jag nana...

En sån där gräslig storm ska ni väl inte behöva ha en gång till, det blir nog en mysig storm ska du se.
*Felix matte*
Blåser hårt här också och har så gjort hela dan...
Göran Persson han var hit mitt i "halvstormvindarna" och det i bara sommarkläder ohmy.gif laugh.gif ursäktade sig med att han kom direkt från Skåne rolleyes.gif
Har han aldrig sett en Sverigekarta eller vet han inte hur stor skillnaden är ifråga om väder och klimat Skåne - Lappland!?wacko.gif
estet
CITAT (Felix matte @ 09-02-2005, 22:19)
Göran Persson han var hit mitt i "halvstormvindarna" och det i bara sommarkläder ohmy.gif  :lol:   ursäktade sig med att han kom direkt från Skåne  :rolleyes:  
Har han aldrig sett en Sverigekarta eller vet han inte hur stor skillnaden är ifråga om väder och klimat Skåne - Lappland!?wacko.gif

Jamen hallåå! laugh.gif Måste få tag på dagstidningen i morgon då och se på spetaklet.
Jag hade svårt att gå mellan affären och bilen i min dunjacka som det blåste och yrde snö idag, ville bara vända om och gå baklänges.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon