togge
Tjenix
kolla in www.gardenportalen.com en portal som har alla förutsättningar att bli populär. 180 spänn om året och rabatt på allt (nästan) i ett gardencenter. Hoppas bara gardencenter och anläggare fattar vinken och börjar annonsera...

Tjolahopp
Smed
*host*
CITAT
Gardenportalen kommer att vara Sveriges största trädgårdsförening och erbjuda sina medlemmar...


Låter väl OK, men ta Er inte vatten över huvudet bara :-)
adrian
Idén med detta är inte ny, en kille jag känner ville få med mig på nåt liknande för kanske ett år sedan och man skulle tjäna massor med pengar på detta samt att det skulle växa väldigt mycket...

Det låter ju bra men, hur det gick med det andra stället som han rekommenderade har jag inte hört..(?).

Det "portalen" handlade om stereo, tv och allt som rör elektroniska prylar.

Sånt här dyker upp då och då, men försvinner efter ett tag såvitt jag har förstått...
Virgo
verkar helskumt alltså, skulle aldrig i livet "skänka" dom 180 spänn.
tullmejs
rolleyes.gif Kan ju inte låta bli:
"Vi driver portalen proffesionellt "
pisanggoreng
Jag står fast vid vad jag sa här...
Monica M zon 4
Togge är tydligen inblandad i Gardenportalen. Smygreklam! Å att betala 180 spänn för att bli medlem tänker jag aldrig i livet göra! mad.gif mad.gif
Fenja
Ehh... det som presenteras som erbjudanden verkar mest vara traditionella företagspresentationer... FINNS det överhuvudtaget några företag som nappat på detta eller är det bara en from förhoppning?!!
Mvh
Fenja
Virgo
jag hävdar att det är bluff , inte en enda länk som leder till extra erbjudande.

Men det är väl alltid några som vanligt som går på ssådana lurendrejerier.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon