Full version: Odla
evelina
Hej!

Jag tycker om Odla.nu. Ett mycket bra forum.
Har lärt mig mycket. Fått många svar på mina ibland kanske dumma frågor.
Ger mig mycket inspiration.
Har fått mig många glada skratt.
Tittat i allas fina album.
En del nya vänner. wub.gif
Läst och begrundat och undrat,hoppar över det jag inte är intresserad av.
Småprat tycker jag fyller sin funktion och alla läser ju tydligen där eftersom dem kommenterar.
Underbart att få ta del av människors vardag fast man inte känner dem.

rolleyes.gif
*Felix matte*
Instämmer! biggrin.gif
Sollan
Så bra uttryckt!
Caprice
Härlig inställning...! wub.gif

Caprice
renate
Instämmer till fullo. tongue.gif rolleyes.gif
pejori
visst är det så. håller med dej till fullo
många nya vänner och mycket kunskap på köpet. smile.gif smile.gif
Anki på Öland
Håller också fullständigt med!! biggrin.gif
Anki
amaira
Japp!! Precis!

Och så alla härliga signaturbilder... tycks vara ett gäng hula-hula-tjejer på gång laugh.gif laugh.gif laugh.gif .
Härligt Felix matte, och Blomstertantens "lilla ljusblåa" väcker samma stora förtjusning inom mig, varje gång jag ser den wub.gif ! *tröttnar aldrig på den vickande häcken laugh.gif *
cic
Jag håller med! Jag lär mig mycket genom att läsa (och ibland skriva) i "trädgårdstrådarna"! Och jag roas av Småprat.


(Felix matte. Igår kväll dansade din signatur helt i takt med The Cure! Tusan vad jag fnissade!)
renate
CITAT (amaira @ 05-02-2005, 11:45)
Japp!! Precis!

Och så alla härliga signaturbilder... tycks vara ett gäng hula-hula-tjejer på gång laugh.gif laugh.gif laugh.gif .
Härligt Felix matte, och Blomstertantens "lilla ljusblåa" väcker samma stora förtjusning inom mig, varje gång jag ser den wub.gif ! *tröttnar aldrig på den vickande häcken laugh.gif *

Undrar vad dom hitta allting,jag kollade på google men så tjusiga animations hittade inte jag.
Ciczi
Jag håller verkligen med alla föregående talare som säger att de roas av småprat... Det är utan tvekan därför jag är här så mycket...

Ciczi
Boxer
Jag hänger också på och instämmer. Vilket humör jag än är på när jag sätter mig vid datorn, så blir jag alltid minst ett snäpp gladare när jag har varit här inne bland alla goa odlare.
Blomstertanten
*Tittar in och vickar lite på häcken *
amaira
CITAT (Blomstertanten @ 05-02-2005, 17:12)
*Tittar in och vickar lite på häcken *

laugh.gif laugh.gif laugh.gif *lycklig*

Och Renate också! Heja! Vilket danshak det blir här wub.gif .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon