Full version: running with sissors
abborrmaster
hahahaha... Vi lurade dem på gluggen så vi repade gratis... Ett jävla slabbställe ska köra i vällingby nästa gång...

Så jävla svårt att "lära ut" de nya låtarna... Man får köra det utan trummis och i nåns lägenhet då...

Kaos var det denna spelning... Vi lyckades nästan lira the wicker man...

Nästa gång ska vi alla se till att vi övat på blood brothers....
Sen förhoppningsvis möte emellan så vi kan firra de hemmajorda låtarna...

Inte för att det hjälper er att ni vet detta - men jag måste "skryta" för b.la. jörgen tongue.gif

/Simon
Ina
Det låter härligt Simon!!

Kör ni efter principerna "Det är fegt att öva" och "Det är fegt att stämma"? rolleyes.gif wink.gif laugh.gif
kerstin z5-6
Lycka till i fortsättningen Simon! tongue.gif
Eva i Skåne
CITAT (Ina @ 05-03-2003, 20:14)
"Det är fegt att öva" och "Det är fegt att stämma" :

Underbart wacko.gif

Min son var så hemlighetsfull med vad han skulle göra ikväll, men till slut kröp det fram: "Vi ska repa med vårt band". Det där bandet har jag hört talas om i ett år, men aldrig har de repat och lite för jämt så byter man ut medlemmar unsure.gif , men nu var det alltså dags! Orsaken till att det äntligen blir av fick jag också höra "Vi har en spelning om två veckor" ohmy.gif tongue.gif smile.gif . I det läget gjorde jag något dumt wub.gif , blev full i skratt. Det var inte populärt. "Jag visste att jag inte skulle sagt något till dig"

Ibland känner jag mig verkligen gammal, som inte förstår deras musik och sång. wub.gif wub.gif
abborrmaster
hehe... Nja.. stämma gör vi ju... Men eftersom det e sällan man hgr stämmt exakt efter telefonpipet så kan det låta lite olika men det är bara snyggt!
Öva? Är det inte det vi gör då tongue.gif ?

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon