Full version: långsam leverans
-asno-
Är det någon mer än jag som köpt fröer från Althea och fått vänta länge på leverans? Beställde från GN en dag före, och samma dag från Impecta. Fröerna från kanada och impectas kom för nästan två veckor sedan, men från Althea har jag bara fått en orderbekräftelse sad.gif

/Åsa
Helen i Piteå Zon 5
Jag har beställt fröer därifrån och passade på att fråga när leveransen skulle ske, ägaren räknade med att börja skicka ut första veckan i feb. så det är nog på gång. rolleyes.gif mer frön att fröså! /Helen
kerstin z5-6
Har de mer sorter,än de fröer de för från Gardens N ?
-asno-
Jahaja, då är det ju ingen mening att gå och vara sur om dom inte ens har börjat skicka ut tongue.gif Det var alltså beställningen som var för tidig, inte leveransen som var sen laugh.gif

/Åsa
-asno-
Nä, inte perenner tror jag men unwins och bröderna nelson. Men min man satt med vid beställningen från GN, så den behövde efterjusteras lite laugh.gif

/Åsa
kerstin z5-6
LOL ....OK ..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon