Berith
Fick den här bilden i ett mail från en medodlare - Tack!! wub.gif - härligt att börja dagen med ett gott skratt! laugh.gif



Bilden kommer ursprungligen från den här norska sidan om humor
(jo jag vet, det låter ju motsägelsefullt men ändå....) och där fanns massor med skojsiga länkar!
Annlo
Hu så hemskt, men ack så rättvist!!! biggrin.gif sleep.gif biggrin.gif

Annlouice tongue.gif
Betty
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Jag är helt övertygad om att ifall det var männen som hade bröst så skulle de ha uppfunnit ett mycket mindre plågsamt sätt att undersöka dem på - för länge sen!
Sulawesii
biggrin.gif
Hannele
Vaddå rättvisa?? Jag är glad att sjukvården fortfarande erbjuder mej billiga (100 kr) rutinkontroller av bröst- och livmodercancer. Klart, gubbarna ska också få sitt prostata rutinkontrollerat, men det sitter inte DÄR. sleep.gif
Caprice
laugh.gif

Caprice
netaave
biggrin.gif biggrin.gif

Jämlikhet på min ära! tongue.gif
Själv ska jag iväg och lägga dom i kläm nästa vecka sen får man väl använda Zon..... tongue.gif
Berith
CITAT (Hannele @ 25-01-2005, 11:42)
Vaddå rättvisa?? Jag är glad att sjukvården fortfarande erbjuder mej billiga (100 kr) rutinkontroller av bröst- och livmodercancer.

Joo såklart! rolleyes.gif


Men jag är mest nyfiken på om den nånsin blir sej lik igen.... eller om den förblir så där platt? Ser ju mer ut som en bäversvans tycker jag. unsure.gif
Eva i Skåne
laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
bäversvans biggrin.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon