Full version: Tomt!
zaaritha
Har alla gått o lagt sej????
Fenja
Nej!
Mvh
Fenja
Anki på Öland
Nix, men snart!
Anki
yla
jag e vaken
lisselbo
Är vaken en stund till, varvar ner lite efter jobbet.
mvh Marie
zaaritha
Bra!
Jag kan inte somna före kl 03--tyvärr!
Jag har värk o ligger o funderar på allt möjligt.....
annelise
zaaritha, vad har du för värk?

// en som oxå är vaken och funderar... (fast utan värk)
netaave
Jag trodde du köpt em tomt! tongue.gif
Jag fastnade framför en film om en amerikansk skolsköterska som efter det att grannflickan drunknat i deras pool blev anklagad för sexuella övergrepp på sina elever, hon satt t.o.m. i fängelse ett tag.
Nu ska jag plocka lite efter jäntans dammiddag och sen möta John Blund.
Bjäbban
Jag är också vaken!
Har precis kommit in efter en underbar månskens promenad, längs havet! Gnistrande stjärnhimmel, lite kalt men friskt, helt underbart!
netaave
CITAT (Bjäbban @ 23-01-2005, 01:02)
Jag är också vaken!
Har precis kommit in efter en underbar månskens promenad, längs havet! Gnistrande stjärnhimmel, lite kalt men friskt, helt underbart!

Jag vill också gå på kvällsprommis längs havet i Skåne!
zaaritha
annelise:
Jag har kronisk inflammation i muskelfästena.
Jämförbart med Fibromyalgi.
Bjäbban
CITAT (netaave @ 23-01-2005, 01:05)
CITAT (Bjäbban @ 23-01-2005, 01:02)
Jag är också vaken!
Har precis  kommit in efter en underbar månskens promenad, längs havet! Gnistrande stjärnhimmel, lite kalt men friskt, helt underbart!

Jag vill också gå på kvällsprommis längs havet i Skåne!

Du är så välkommen så wub.gif
Föresten såg jag sama film!
lotta_
Men nu är jag nog ensam här .... wink.gif rolleyes.gif
En tonåring hade sagt: "Jag äger!" wub.gif
Fenja
Nähä!! tongue.gif
Mvh
Fenja
lotta_
CITAT (Fenja @ 23-01-2005, 02:46)
Nähä!! tongue.gif
Mvh
Fenja

Aha, då är vi i alla fall två nattsuddare. biggrin.gif
Inga från Närke
Nu är det nog tomt här o alla sover. Vaknade för en stund sedan o känner mig inte trött, men jag måste försöka igen.
Ha en bra dag.
Fenja
Tssss! Det är inte tomt rolleyes.gif
Mvh
Fenja
Berith
Jösses! Om ni inte sover om nätterna... blir ni inte sura och vresiga på dagarna då? ohmy.gif

Och ni missar ju massor med dagtid om ni vänder på dygnet. wink.gif rolleyes.gif (Förstår ju att inte alla kan sova pga värk t.ex.... men ni andra!) Hur gör ni på sommaren? Röjer runt i trädgården mitt i nätterna? Handelsträdgårdarna har ju stängt på nätterna så det blir väl inte så många inköp kan tänkas... Postorder antagligen.... sleep.gif laugh.gif
Bjäbban
Sovmorgon Berith!
Steg upp nu! biggrin.gif
adrian
jag känner en tjej som hade en typ av reumatism och smärta i muskelfästena, hon sökte hos "solstickans" fond eller vad det nu heter...

Via dem fick hon resa till spanien på ett rekreationscenter och försöka få lindring...

Jag minns ej HUR hon gjorde men hon tog kontakt med dem och fick faktiskt en vecka "semester" med övningar i poolen + sånt där som kan hjälpa till när kroppen mår dåligt...

Du kan ju prova att ta kontakt med dem?

vem vet, du kanske mailar oss från spanien en dag..?

tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
netaave
Jag använder mig ofta av fonder i mitt föreningsarbete och har hela raddan där man kan söka rekreation och annat om nån är intresserad.
lisselbo
CITAT (zaaritha @ 23-01-2005, 01:18)
annelise:
Jag har kronisk inflammation i muskelfästena.
Jämförbart med Fibromyalgi.

Har också inflammation i muskelfästen, höger knä.
Plus brosk på en disk, så jag känner igen det där med värk och svårt att sova.
mvh Marie
annelise
CITAT (zaaritha @ 23-01-2005, 01:18)
Jag har kronisk inflammation i muskelfästena.
Jämförbart med Fibromyalgi.

Usch, zaaritha, det låter jättehemskt. Inte konstigt att du är vaken på nätterna då! Är det "kroniskt" obotbart eller finns det chans att det kan bli bättre?
ninnisky
jag känner verkligen med dig, zaaritha. Det är så jobbigt att ha värk. Jag har artros i knän och händer (börjar känna lite fötterna också). Mitt sätt att tackla är med mycket motion, d v s styrketräning sådär precis lagom som jag klarar av. Vissa dagar går det däremot inte alls. Medicin ovanpå detta gör att jag kan hantera min sjukdom drägligt. Missar jag gympa en tid är det kört.....

Jag gillar nattugglor - är en sådan själv. Värre var det när man skulle upp tidigt och jobba och vara social. Nu har jag inget dåligt samvete att jag sover längre och äntligen kan vara den person jag är.

vi ses säkert på nätet ikväll!!!!!
yla
nu vart de kväller igen
ensam e jag inte
o månen lyser som bara den
ninnisky
ja minsann, månen den skiner här också.
Behövde inte tända lampan i badrummet - så starkt sken den

wacko.gif wacko.gif men nu är jag trött sleep.gif och lägger mig
Fenja
Har nattskiftet gått på ännu? tongue.gif
Mvh
Fenja
Berith
Som Den Siste Mohikanen sa.... "Var är alla?" unsure.gif


tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon