Annlo
Har ni brevvänner, eller snarare mailvänner?
Hur har ni hittat dem? Min sambo o jag diskuterade om hur man hittar någon från ett annat land men med hyfsat lika intressen!

Annlouice
Orchid
Det undrar jag också..
zaaritha
Beror ju på vad ni vill ha för kontakter?
Anki på Öland
Hej
Om man har några speciella intressen kan man försöka hitta hemsidor som folk gjort om det. Då har man också något att börja "prata" om när man mailar.
Anki
zaaritha
Ja--jag mailar--som sagt--med en hopi-indian--o det är intressant!
Sökte på native americans, då jag "hittade honom".
Berith
Frågan var väl uppe i nån annan tråd...? Nån som mailade med nån i Australien och jag blev jätteavis...? unsure.gif

Vill också ha! wub.gif
Inga från Närke
CITAT (Berith @ 23-01-2005, 08:44)
Frågan var väl uppe i nån annan tråd...? Nån som mailade med nån i Australien och jag blev jätteavis...?  :unsure:
Vill också ha!  :wub:

Det kanske var jag. Har det tidigare men tyvärr så slutade hon skriva när jag skrev att jag inte tycket om alla dessa kedjebrev som hon skickade.
Vi träffades när vi tankade hem musik, där fanns ett chatforum som vi började prata i.
Ni som har ICQ kan söka där, MSN vet jag inte om man kan kolla efter vem som är inne och på den vägen hitta.
Vid sökning på brevvänner hittade jag några adresser som: Friends all over our world och United Friendship - Paradiset för brevvännersamlare kolla där.
Man kan ju börja leta där (kollade inte sidorna hur de såg ut) men titta där och skriva till någon, sedan får man ju sålla ut det som inte verkar bra.
Lycka till.
MrNorth
jag har två brevvänner i japan och en i kina... hittade dem via "kawasaki international cultural exchange".. har inte kvar hemsidan sad.gif Sök på google.

Den sidan är först och främst till för japanska brevvänner, men alla är välkomna! Både för snigelpost och email

100 % seriöst.

/henrik
AntoonW
Kolla på
http://www.catweb.nu/ under kategori kontakt och gemenskap där
finns massor med bra länker
pisanggoreng
Kolla här!
Annlo
Vad roligt med lite förslag, jag ska göra en djupdykning i kväll på lite sidor hoppas på napp! rolleyes.gif

Annlouice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon