Full version: Ny efterlysning
Tirre
OK, här är då efterlysningen.

(Gjorde som Sylvia sa, trots att reglerna för albumen är:
* Vi tillåter endast bilder relaterade till hem, trädgård och odling.
* Du får endast lägga upp dina egna bilder, eller bilder som du har rättigheterna till. )
Hoppas jag inte blir utesluten eller avstängd eller nåt.



Nån som känner igen den här lilla tjejen?
Eller som vet om hon är hittad och hemma redan?
Dvs, ska man skicka vidare mailet eller inte?

// Tirre

> Subject: VB: IMPORTANT
>
> IMPORTANT!
> SHE IS AT THE PHUKET HOSPITAL. SHE DOES NOT REMEMBER ANYTHING. SHE
> LOST HER
> PARENTS.
> PLEASE FORWARD THIS E-MAIL, SOMEONE MIGHT REALIZE WHO SHE IS. THANK
> YOU.
>

http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=2...tirre&pid=22035
kristerh
Enligt UD finns det inga svenskar kvar på sjukhusen därnere, fast kan man tro på dem wink.gif flickan ser ju väldigt skandinavisk ut. Hoppas nån känner igen henne.
krister
Sylvia
Se mitt svar ang. regler. Men i detta fall kan vi nog ha den här bilden kvar ett litet tag, sedan tar du bort den.
Ullet
Detta är en tysk flicka som mist sina familj men är återförenad med släktingar i Tyskland.
Tirre
Tack Ullet!
Ska svara den jag fick mailet av, så att detta positiva besked kan spridas bakåt också.

Nu tar jag bort bilden. (Tack Sylvia!)

// Tirre
Sollan
Det här med att sprida efterlysningar kors och tvärs känns inte riktigt bra. Det snurrar så oerhört mycket obekräftade uppgifter.
Ralf
CITAT (Tirre @ 13-01-2005, 22:40)
Tack Ullet!
Ska svara den jag fick mailet av, så att detta positiva besked kan spridas bakåt också.

Nu tar jag bort bilden. (Tack Sylvia!)

// Tirre

sprid bakåt!!???
herregud vad mkt post som snurrar i onödan på företag....
jag fick ett mail idag på ca 1 mb. Det handlade om denna tyska tös. Större delen av mailet var adresser, till hela vårt företag, 1000-tals användare. Sedan svarade nån o tog reply to all. o sen gick mail-servern ner....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon