Full version: Så ser Elvis ut...
Caprice
Så här skulle Elvis sett ut idag, om han levt...


Caprice
Anki på Öland
Tror jag välknappast............. med Amerikas ungdomsvansinne skulle han säkert vara lyft både här och där och se ut ungefär som för 30 år sen.......
Anki
amaira
Ojoj huh.gif stilig man minsann. Men ... var försvann övervikten...??? Och något måste väl ändå ses av ett härjat liv, missbruk, osv, "lyft" eller inte?
Och ... håret är väl förstås färgat, "nu" som då...

Vilken bild - haha! rolleyes.gif
Annlo
Ja, visst var han stilig i sin undomsdagar innan missbruket gjorde sitt sad.gif
Synd på en så snygg karl...

Annlouice
Posse
smile.gif En karikatyr från webben:

Bjäbban
ohmy.gif biggrin.gif
Posse
Lästips: Människan och Legenden och Människan bakom Legenden.
Skatmor
CITAT (Posse @ 12-01-2005, 14:54)

Efter att ha tittat på lästipsen om Elvis Presleys liv kan man konstatera att Elvis var en av dom största artisterna i showbusiness genom tiderna.
En liten undran: Varför är det så intressant att spekulera över hur Elvis skulle sett ut idag? Beror det på den utseendefixering som främst pressen ägnar sig åt?
Posse
CITAT (Skatmor @ 13-01-2005, 13:56)
CITAT (Posse @ 12-01-2005, 14:54)

Efter att ha tittat på lästipsen om Elvis Presleys liv kan man konstatera att Elvis var en av dom största artisterna i showbusiness genom tiderna.
En liten undran: Varför är det så intressant att spekulera över hur Elvis skulle sett ut idag? Beror det på den utseendefixering som främst pressen ägnar sig åt?

Jag tycker att mannen på (Elvis-)"fantombilden" ovan påminner lite om Johnny Cash på gamla dar.
Bilden nedan ska visst föreställa dem tillsammans:

cic
Johnny Cash.. wub.gif wub.gif R.I.P sad.gif
Posse
CITAT (cic @ 13-01-2005, 18:41)
Johnny Cash.. wub.gif  :wub:  R.I.P  :(

Efter sökning med Google antar jag att ditt "R.I.P" står för Rest In Peace? unsure.gif
cic
CITAT (Posse @ 13-01-2005, 21:25)
CITAT (cic @ 13-01-2005, 18:41)
Johnny Cash.. wub.gif  wub.gif  R.I.P  sad.gif

Efter sökning med Google antar jag att ditt "R.I.P" står för Rest In Peace? unsure.gif

Korrekt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon