ninni b
På Framnäs folkhögskola i Öjebyn, Norrbotten finns en distanskurs i trädgårdsodling som bedrivs över nätet. Inga förkunskaper krävs, men gruppen måste bli om minst 10 personer för att kunna starta. Hitta informationen på Framnäs hemsida och anmäl er där så kursen blir av! wub.gif
Caprice
Går inte att komma in på deras hemsida..?

Caprice
Caprice
Du kommer in HÄR

Caprice
Jejja
Jag kom in på www.framnas.nu men jag hittar ingen trädgårdskurs...
Helen i Piteå Zon 5
Jag var med i den allra första gruppen av att läsa trädgård på distans ute på Framnäs. Det började genom att landstinget startade med sin datautveckling och vi inom personalen skulle lära oss att hantera datorn. Nåja, vi "surrade" till oss att få läsa trädgård på distans och 2 lärare var villiga att ställa upp. Nu bor vi ju alla i Piteå så vi hade ju några träffar också ute på skolan, i början, mitten och i slutet, då var Norrbottens radio där wub.gif Det var jättekul, vi fick uppgifter via nätet och hade även en egen "chatt" där vi nådde varandra då vi ville ha hjälp eller undrade över något. Nu har det säkert utvecklas till att vara ännu bättre, så kan ni läsa genom distans så gör det, är sååå kul. /Helen
pisanggoreng
Hittar inte heller. Kan inte ninni b förse oss med en länk..?
jessica zon6
Det låter ju jätteintressant,Väntar med spänning på var jag kan hitta info om kursen smile.gif smile.gif
Jag har ringt till Framnäs,och de har inte hört talas om någon trädgårdskurs på distans.
mvh jessica
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon